25 دی 1402 - 8:00 ق.ظ

با اعلام هواشناسی؛

بارش باران در مرکز کشور و افزایش دما در نوار ساحلی خزر

سازمان هواشناسی از بارش باران در نواحی مرکزی کشور در روز جاری خبر داد و اعلام کرد که از امروز دوشنبه تا چهارشنبه افزایش دما در استانهای ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز دوشنبه ۲۵ دی در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی نقاط شمال شرق و سه شنبه در شمال خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم می‌شود و در اوایل شب در شرق اردبیل و گیلان افزایش ابر و بارش پراکنده باران رخ می‌دهد.

طبق اعلام هواشناسی، روزهای دوشنبه تا چهارشنبه افزایش دما در استانهای ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد.

هواشناسی اعلام کرد: پنجشنبه با نفوذ جریانات سرد شمالی، ابرناکی و بارش همراه با کاهش نسبی دما در این مناطق خواهیم داشت. همچنین در شمال غرب ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، جمعه در استانهای گیلان و مازندران بارش پراکنده رخ می‌دهد. همچنین در ارتفاعات زاگرس واقع در نوار غربی کشور افزایش ابر وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و در جنوب و شرق کشور وزش باد پدیده غالب است.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرد: از اواخر دوشنبه تا پایان هفته خلیج فارس و پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

طبق اعلام هواشناسی، وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری به تدریج کاهش ابر و از بعد از ظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۷ و کمینه دما ۷ درجه خواهد بود.

کد خبر: 86813

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0