1 آذر 1402 - 9:15 ق.ظ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

بارش‌ها امروز در شمال‌شرق و جمعه در جنوب‌شرق

سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی طی امروز خبر داد و اعلام کرد: همچنین در روز جمعه نیز با توجه به عبور موج از نیمه جنوبی کشور، بخشی از خوزستان، لرستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و همچنین ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش شاهد باران خواهیم بود.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از وزارت راه و شهرسازی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز شاهد بارش پراکنده در شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهیم بود و پس از آن این سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد، در روز پنج شنبه نیز آب و هوا آرام پیش بینی خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین در روز جمعه نیز با توجه به عبور موج از نیمه جنوبی کشور، بخشی از خوزستان، لرستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و همچنین ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش شاهد باران خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: در روز جمعه نیز بارش‌ها به جنوب کرمان، شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان محدود می‌شود. تا روز سه شنبه نیز در اکثر کشور جو آرام است و همین موضوع باعث افزایش آلایندگی هوا خواهد شد.

وی تصریح کرد: شایان ذکر است آب‌های دریای خزر و خلیج فارس امروز متلاطم و مواج خواهد بود و روز پنجشنبه نیز دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز تهران کمی تا نیمه ابری خواهد بود و بیشنیه هوا در تهران ۱۳ درجه و کمینه ۵ درجه بالای صفر گزارش شده و فردا صبح نیز ۶ درجه بالای صفر پیش‌بینی خواهد شد.

وی افزود: ۸ استان امروز دمای زیر صفر را تجربه کردند و سردترین مرکز استان نیز زنجان گزارش شده است. همچنین سردترین استان، استان البرز بوده و گرمترین مرکز استان نیز بندر عباس گزارش شده است.

کد خبر: 84512

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0