20 آبان 1402 - 1:30 ب.ظ

سرپرست مخابرات منطقه همدان:

ایجاد طرح “نجما” و افتتاح و گسترش فیبر نوری در استان

سرپرست مخابرات منطقه همدان گفت: طرح "نجما" در استان ایجاده شده و بزودی شاهد افتتاح، گسترش واگذاری فیبر نوری(FTTH) به مردم استان همدان خواهیم بود.

 

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ از روابط عمومی مخابرات پیام صابری سرپرست مخابرات منطقه همدان در مناسبت روزجهانی فیبر نوری اظهار کرد: امروز جهان در گذر از شبکه مسی مخابراتی با رویکردی نوین به سوی شبکه فیبرنوری درحال حرکت است و فرصتی است برای کسب وکارهای دیجیتال و تضمینی برای خدمات و ارتباطات موفق آنها در آینده در گام دوم انقلاب که زمینه ساز توسعه علم وعدالت و معنویات خواهد بود.

وی با اشاره به مزایایی فیبر نوری افزود: تکنولوژی‌هایی همچون هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، اتوماسیون و محاسبات ابری باهم ترکیب می‌شوند تا بتوانند فرآیندهای تولید و مدیریت را بهبود ببخشند وباعث تعامل بیشتربین دنیای مجازی و فیزیکی خواهد بود.

صابری ادامه داد: تاکنون ده هزار و پانصد کیلومتر فیبر نوری در این استان اجرا شده واین تازه آغاز راه است چون رسالت مخابرات اندیشیدن به انقلاب صنعتی چهارم به عنوان تحولی عظیم در فناوری و صنعت است.

وی با اشاره به طرح نهضت جهادی فیبر نوری شرکت مخابرات ایران گفت: زیرساخت های مهمی برای اجرای این طرح “نجما” در استان ایجاده شده و بزودی شاهد افتتاح، گسترش واگذاری فیبر نوری(FTTH) به مردم عزیز استان همدان خواهیم بود.

 

 

کد خبر: 83961

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0