28 مهر 1402 - 11:28 ق.ظ

سخنران اجتماع بزرگ مادران و کودکان ایرانی در دفاع از کودکان و مادران غزه:

امروز ملت‌ها در دفاع از مردم غزه بیدار شده‌اند

سخنران اجتماع بزرگ مادران و کودکان ایرانی در دفاع از کودکان و مادران غزه گفت: امروز خدا را شکر می‌کنیم که ملت‌ها در جهان بیدار شده‌اند و مسلمانان و مسیحیان از همه نقاط دنیا امروز از غزه دفاع می‌کنند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ ‌حجت الاسلام والمسلمین «محمد مهدی ماندگاری» امروز (جمعه) در این مراسم افزود: امروز هرچه آمریکا و اسرائیل دروغ می‌گویند و وتو می کنند، اما ملت ها بیدار هستند و از غزه دفاع می کنند.

وی تاکید کرد: همه ما منتظر منجی هستیم، ما شیعه علی بن ابیطالب هستیم و فرزندانمان را طوری تربیت می‌کنیم که در هر جای جهان به کسی ظلم شود مقابل ظلم بایستند.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت:‌ در کجای جهان یک شبه هزار و ۳۰۰ نفر از مسلمانان کشته می‌شوند، ما مسلمان هستیم و در مقابل این فاجعه باید فریاد بزنیم و بدانیم که اسرائیل و آمریکا هدف اصلی ایران است. ما نگذاشته و نمی‌گذاریم حتی یک وجب از خاک ایران گرفته شود.

وی ادامه‌داد: نباید بگذاریم این شور و حال خاموش شود، آنقدر می‌آییم تا ریشه اسرائیل خشک شود.

حجت الاسلام ماندگاری تاکید کرد: وظیفه داریم که فریاد بزنیم و به گوش جهان برسانیم، برای آنان دعا و کمک مالی کنیم و برای حضور در جبهه های سوریه، لبنان و غزه اعلام آمادگی کنیم.

به گزارش ایرنا، امروز در آخرین جمعه از مهرماه سال ۱۴۰۲ و به دنبال حمله رژیم غاصب اسراییل به بیمارستانی در غزه که منجر به کشته شدن جمعی از زنان و کودکان بی گناه شد، مادران و کودکان ایرانی در حمایت از مظلومیت کودکان غزه و همچنین اعلام خشم و انزجار خود با تجمع در میدان مادر در بلوار میرداماد تهران با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» این خشم بزرگ را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

در این تجمع بزرگ جمع کثیری از مادران و کودکان گرد هم آمده‌اند تا با فریادهای «الله اکبر»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن»، «مرگ بر صهیونیست» و «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد»، ضمن حمایت از مظلومیت و آوارگی کودکان و زنان در غزه حقانیت و مظلومیت آنان را به گوش جهان برسانند.

کودکان و مادران ایرانی حاضر شده‌ در این مراسم با مشت‌های گره کرده اعلام کردند ملت ایران همواره از حق و حقانیت و آزادی انسان‌ها حمایت و دفاع خواهد کرد و ملت فلسطین در مبارزه با ظلم تنها نیست.

کد خبر: 82969

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0