30 مرداد 1402 - 3:42 ب.ظ

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

افتتاح هشت پروژه با بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح هشت پروژه با بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه ها ۱۵ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان افزوده خواهد شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان، علی حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان ضمن با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر اظهار کرد: با حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی به ویژه استاندار ورزش دوست و همچنین وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های عمرانی و ورزشی استان، هشت طرح ورزشی همزمان با هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای افتتاح این هشت پروژه بیش از ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده و با بهره برداری از این هشت پروژه ۱۵ هزار متر مربع به فضای ورزشی استان افزوده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: یکی از این طرح‌ها افتتاح فاز نخست چمن مصنوعی فوتبال سرکان است که کار احداث آن سال ۸۹ در زمینی به مساحت ۸ هزار متر مربع آغاز شده و برای آن تاکنون ۳۰ میلیارد ریال هزینه شد و ۵۰ میلیارد ریال دیون به پیمانکار باقی مانده و برای اتمام کل پروژه به ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 

حقیقی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته دولت سالن ورزشی ارزانفود که از محل اعتبارات استانی بوده و در سال ۹۵ کلنگ زنی شده است با مساحت ۹۹۷ متر مربع با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ۵ زمین چمن مینی فوتبال روستایی نیز گفت: زمین چمن مینی فوتبال روستای پهنه بر همدان و زمین چمن مینی فوتبال روستای آبرومند که سال ۹۷ کلنگ زنی شده امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسد، برای هر کدام از این پروژه بیش از ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

حقیقی تصریح کرد: همچنین زمین چمن مینی فوتبال اوزوندره و ایده لو شهرستان کبودرآهنگ و زمین چمن مینی فوتبال اسلامشهر آق گل با مساحت ۱۱۵۲ مترمربع نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان تاکید کرد: یکی از این طرح‌ها مرمت و بازسازی زمین چمن آزادی اسدآباد است که کار بازسازی آن سال ۹۸ آغاز شده و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

حقیقی با اشاره به اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه شاخص فرهنگی، ورزشی و عمرانی در هفته دولت گفت: برنامه‌های اداره کل ورزش‌و‌جوانان همدان بر چهار محور فرهنگی، قهرمانی‌، همگانی و عمرانی بسته شده که در استان در هفته دولت بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی و ورزشی ویژه این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: در حوزه ورزش همگانی نیز برنامه‌های را در نظر گرفته‌ایم که برگزاری همایش دوچرخه‌سواری و دو همگانی و اجرای برنامه ورزش صبحگاهی با عنوان طرح پیاده روی قدم قدم در شهرستان‌های استان در طول هفته دولت است.

 

 

 

 

 

کد خبر: 79645

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0