25 مرداد 1402 - 5:00 ب.ظ

اعزام تیم ملی واترپلو ایران به صربستان

ملی‌پوشان واترپلو ایران برای پیگیری تمرینات خود و برگزاری دیدارهای تدارکاتی به منظور آماده سازی جهت شرکت در مسابقات بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ بامداد امروز (چهارشنبه) راهی کشور صربستان شدند.

به گزارش یاقوت نیوز؛ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ملی‌پوشان واترپلو ایران که جهت حضور پرقدرت در مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ به میزبانی کشور چین تمرینات مستمر خود را دنبال می‌کنند، برای برپایی یک اردو تدارکاتی‌، بامداد امروز (چهارشنبه) عازم کشور صربستان شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده ملی‌پوشان ایران در طول اقامت ۲ هفته‌ای خود در کشور صربستان علاوه بر پیگیری تمرینات آماده‌سازی، دیدارهای تدارکاتی به منظور هماهنگی بیشتر بازیکنان و آنالیز نقاط قوت و ضعف تیم خواهند داشت.

هدایت تیم ملی ایران را در این دوره از مسابقات مهدی پنام‌تاش (سرمربی)، امیرعباس اکبرنژاد (مربی دروازبانان و آنالیزور)، امیر همراهی (دستیارسرمربی)، سیروس طاهریان (سرپرست) و دژان میلاکوویچ (مدیرفنی) بر عهده دارند.

اسامی بازیکنان اعزامی به اردو تدارکاتی صربستان:

سهیل رستمیان، عرشیا الماسی، مهدی یزدانخواه، مهدی برزگری، امیرحسین رهبر، علیرضا مهری، امین قویدل، پیمان اسدی، عرفان صدرنیا، امیررضا جلیل پور، حسین لاله سیاه، خشایار ضیاءالدین، نیما خوشبخت، امید آقایی کریم، مهدی دایی تقی، حامد کریمی (دروازه‌بان)، امیرعطا خزائی (دروازه‌بان) و علیرضا رضایی (دروازه‌بان).

لازم به ذکر است که این اردو، تیم ملی واترپلو را به نفرات اصلی نزدیک‌تر خواهد کرد و برنامه‌های تیم بر این اساس است که پس از برگزاری این اردو، یک اردوی تمرینی دیگر در کشور مجارستان نیز داشته باشد تا سطح آمادگی و هماهنگی ورزشکاران بیشتر شود.

کد خبر: 79312

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0