6 آذر 1402 - 4:00 ب.ظ

ابطال سلطه رسانه‌ای غرب در جنگ غزه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جنگ غزه همانند عصای موسی سلطه رسانه‌ای، بزرگنمایی و دروغ نمایی غرب را باطل السحر کرد و تقابل باورها بوجود آمد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ محمد مهدی طهرانچی روز دوشنبه در همایش بین‌المللی «طوفان‌الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» که در واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: بمب هایی که بر غزه فرود آمد بمب های جدید با فناوری خاص بودند، نیروهای مقاومت با دوش پرتاب «یاسین» تانک های مجهز و پیشرفته صهیونیست ها را منهدم کردند.

ابطال سلطه رسانه‌ای غرب در جنگ غزه

 

وی جنگ غزه را به نوعی جنگ فناوری توصیف کرد و یادآور شد: در جنگ فناوری در غزه شاید کمتر بیان شده است، می گفتند رژیم صهیونیستی لشگر قدرتمندی دارد اما اتکای آن به آخرین فناوری هایی بود که در آمریکا و در دانشگاه ها به دست می آمد و به صنعت نظامی اضافه می شد.

رییس دانشگاه آزاد به پیروزی های محور مقاومت اشاره کرد و گفت: در طوفان اقصی از «سنگ به یاسین» با یک جهاد علمی به دست آمده است. یاسین در نوع خود سلاح دوش پرتابی است که یک انسان باورمند می تواند به دست گیرد و به آخرین فناوری ضد زره را که روی تانک ها و خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی است، شلیک کند.

رییس دانشگاه آزاد تاکید کرد: باورها در جنگ غزه این بار همراه شد. این اتفاق بزرگی بود.

به گزارش ایرنا، همایش بین‌المللی «طوفان‌الاقصی و غزه؛ روایت‌ها و واقعیت‌ها» امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مجتمع دانشگاهی ولایت واحد تهران مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

غلامعلی حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری، حسنی آهنگر رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع)، انسیه خزعلی معاون امور زنان ریاست جمهوری، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، سردار سید مجتبی ابطحی دبیرکل حمایت از انتفاضه، خالد قدومی نماینده حماس در تهران، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی از سخنرانان این همایش یک روزه هستند.

کد خبر: 84722

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0