2 شهریور 1402 - 11:00 ق.ظ

آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی از ۵ شهریور

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه از روز یکشنبه پنجم شهریور خبر داد.

به گزراش یاقوت نیوز؛ از دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، حسین بلندی روز پنجشنبه گفت: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی برای پذیرش مهر ۱۴۰۲ تا شنبه ۱۱ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز از سه شنبه هفتم شهریور آغاز می‌شود و تا دوشنبه ۱۳ شهریور ادامه می‌یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: در پذیرش پیش‌رو باتوجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار، اقدام به ایجاد ظرفیت ۶ هزار و ۵۱۸ نفر درمجموع در ۱۶۳ کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۱۱۹ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته کرده است.

بلندی خاطرنشان کرد: ایجاد تحول در آموزش‌های شغلی و اجرای درست آن در کشور، نیازمند تغییر نگاه به آموزش به گونه‌ای است که متضمن اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان باشد.

کد خبر: 79962

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0