15 مهر 1402 - 6:30 ب.ظ

همیشه بار کاروان روی دوش کشتی است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: از یزدانی، زارع، گلیج و امامی تشکر می‌کنم علی‌رغم فشار زیاد و خستگی، کشتی گرفتند و برای مردم از جان مایه گذاشته و ایثار کردند. امیدوارم روند رو به رشد کشتی بهتر باشد.

به گزراش یاقوت نیوز؛ پژمان درستکار در پایان رقابت‌های کشتی بازی‌های اسیایی هانگژو که با عملکرد خوب تیم ایران همراه شد، اظهار داشت: یک مسئله مهمی وجود داشت در آنهم فاله اندک مسابقات جهانی با بازی‌های آسیایی بود. بچه‌های ما خسته بودند. گلیج، امامی، یزدانی و رحمان شرایط بدنی ایده‌آلی نداشتند. پیک آمادگی آنها در صربستان بود و از آنجا که برای دستگاه ورزش بازی‌های آسیایی اهمیت دارد، این بچه‌ها ایثار کردند و به مسابقات‌ آمدند. اگر پتانسیل اصلی آنها را بخواهید باید بگویم در آزاد و فرنگی می‌توانستیم ۸ مدال بگیریم در کشتی فرنگی شاید شرایط سخت‌تر هم بود چون رقابت آنها در صربستان آخر تمام شد و در هانگژو اول شروع شد. شرایط خاصی را داشتیم و با این شرایط از نتایج راضی هستیم.

وی افزود: رحمان رحمان را بهترین آزادکار ۶۵ کیلوگرم دنیا می‌دانم. دیروز رحمان، رحمان همیشگی نبود و با توجه به قرعه‌ای که داشت ۴ کشتی سنگین گرفت و دیگر توانی نداشت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اینکه بار کاروان روی دوش کشتی بود، تصریح کرد: همیشه همینطور است. دبیر با شرایطی که داشت دو هفته در صربستان بود و بستری شد. دبیر در روزهای آخر در جلسات این پیش بینی را کرد که همیشه بار کاروان روی دوش کشتی است و خواست مراقبت کنیم که این بار روانی روی بچه‌ها تاثیر نگذارد.

درستکار عنوان کرد: خدا را شکر نتیجه خوبی بود و امیدوارم مردم بپذیرند. مردم بدانند بچه‌های ما دو ماه است خانه نرفتند و از صربستان بلافاصله با پرواز به خانه کشتی رفتیم و تمرین کردند. هر چه در توان داشتیم برای ریکاوری گذاشتیم. با توجه به تغییر ساعت و آب و هوا خواب بچه‌ها تنظیم نشد. نتیجه قابل قبولی است امیدوارم در آینده شاهد ادامه درخشش کشتی باشیم.

وی در خصوص اینکه به تیم فوتبال بعد از بازی با تایلند پاداش دادند و آیا به کشتی هم پاداش داده شد؟ گفت: دوست ندارم در این مورد صحبت کنم.شان کشتی خیلی بالاتر از این مسائل است. اگر بچه‌ها اینگونه فکر می‌کردند این مسابقات نمی آمدند. فوتبالیست‌ها، عزیز ما هستند و برای کشور مبارزه می کنند فقط خواهش دارم رفتار به گونه‌ای باشد که فکر نکنند تبعیض وجود دارد.

کد خبر: 82223

برچسب ها: , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0