8 دی 1400 - 9:21 ق.ظ

طغیانی عنوان کرد:

هموار کردن مسیر پژوهش از وظایف دانشگاه نسل سوم و چهارم است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دانشگاه نسل سوم و چهارم، دانشگاهی مساله محور و هموار کننده مسیر پژوهش های هدفمند و کاربردی است.

به گزارش یاقوت نیوز، مجید طغیانی در مراسم هفته پژوهش، گفت: در سند راهبردی پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی، سهمی عمده و ماموریتی ویژه برای حوزه پژوهش و فناوری و فعالان این حوزه دیده شده است که به نوبه خود وظیفه اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی به عنوان پیشتازان این عرصه را سنگین تر می کند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته پژوهش با عنوان “پژوهش و فناوری، پشتیبان تولید” خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های کلی و رویکردهای جدید دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش و فناوری، رویکردی مساله محور و با توجه به نیاز جامعه است که بر اساس آن، شناسایی چالش ها و نیازهای جامعه در عرصه های مختلف صورت گرفته و تحقیق و پژوهش به فراخور آن نیاز یا چالش صورت می پذیرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اصفهان، همواره جزء پویاترین دانشکده ها و اعضای هیات علمی آن جزء فعال ترین اساتید این دانشگاه در مباحث پژوهشی بوده اند و مراسم بزرگداشت هفته پژوهش همه ساله توسط این دانشکده برگزار می شود.

103

کد خبر: 31844

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0