28 آبان 1402 - 9:11 ق.ظ

نفر برتر موتورسواری ایران به قهرمانی آسیا اعزام می‌شود

رئیس فدراسیون اتوموبیلرانی و موتورسواری گفت: نفر نخست مسابقات موتور سوپربایک (موتور ریس) کشور به پیکارهای قهرمانی آسیا در فیلیپین اعزام خواهد شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ مازیار ناظمی در خصوص مسابقات قهرمانی موتورسواری آسیا اظهار داشت: این پیکارها حدود 2 هفته دیگر به میزبانی کشور فیلیپین برگزار خواهد شد. روزهای ۸ و ۱۰ آذر مسابقات موتور سوپربایک (موتور ریس) به اتمام می‌رسد و قهرمان سال را مشخص می‌کنیم و نفر برتر این مسابقه به فیلیپین اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به تامین نیازهای ورزشکاران توسط فدراسیون عنوان کرد: موتور را همان کمپانی که برگزار کننده مسابقات است به ورزشکاران می‌دهد. بخشی از هزینه ورزشکار اعزامی را هم فدراسیون پرداخت می‌کند.

رئیس فدراسیون اتوموبیلرانی و موتورسواری در مورد مسابقات بین‌المللی اتومبیل‌سواری گفت: به اندازه موتورسواری نتوانستیم برای اتومبیل‌سواران اعزام بین‌المللی داشته باشیم؛ زیرا موفق به ارتباط مناسب بین‌المللی نشدیم. البته ۲ قهرمان را برای مسابقات آزاد یونان اعزام می‌کنیم که جایره خوبی دارد ولی آسیایی یا جهانی نیست.

وی با تاکید بر بخش همگانی فدراسیون خاطر نشان کرد: بخش همگانی تمام فدراسیون را در بر می‌گیرد؛ در این حوزه مسابقات عمومی را با جدیت دنبال می‌کنیم. در چند ماه باقی مانده سال برنامه داریم که ۹ رویداد دیگر داشته باشیم تا تراکم مسابقات را افزایش دهیم. در ۶ ماه اول سال این موضوع به خوبی پیگیری شد و در نیمه دوم سال نیز به همین شکل ادامه خواهیم داد.

ناظمی درباره برنامه فدراسیون در آموزش پرورش گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا مسابقات خودروهای RT را راه‌اندازی کنیم که به معنای ماشین‌های رادیو کنترلی است. این رقابت‌ها بر پایه علم رباتیک، همراه با ورزش است و می‌تواند رقابت‌های جذاب و آموزنده‌ای برای دانش‌آموزان باشد.

کد خبر: 84307

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0