2 فروردین 1400 - 4:21 ب.ظ

کارشناس فوتبال درباره لیست تیم ملی فوتبال ایران و حواشی آن توضیحاتی را بیان کرد.

قاسمپور: مدرکی درباره نقش دلالان در انتخاب ملی پوشان فوتبال وجود ندارد

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگاران درباره ارزیابی خود از لیست تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم حق طبیعی هر مربی است که براساس تفکرات و تاکتیک خود بازیکنان مد نظرش را انتخاب کند. اگر ۱۰ نفر لیست بدهند به طور حتم در انتخاب نفرات با یکدیگر اختلاف نظر دارند. در مجموع سرمربی تیم ملی فوتبال  طبق سبک و سلیقه خود ملی پوشان را برگزیده است. به هر حال  باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذاریم.

کارشناس فوتبال درباره نقش دلالان در انتخاب بازیکنان تیم ملی فوتبال بیان کرد: دلال در همه جا وجود دارد و در فوتبال هم شاهد حضور دلالان هستیم. زمانی سرمربی فولاد دوست و همزبان سرمربی تیم ملی بود، بندی در قرارداد آن سرمربی وجود داشت که اگر تعداد ملی پوشان فولاد زیاد شود در آن صورت به حق الزحمه او اضافه می‌شد و تعداد زیادی از فولادی‌ها به تیم ملی فوتبال دعوت شدند و همان زمان اعلام کردند که آن مربی با سرمربی تیم ملی زد و بند کرده است و حرف و حدیث زیادی به وجود آمد.

فساد در فوتبال بیداد می کند

او افزود: در مجموعه فساد در فوتبال بیداد می‌کند و کسی نمی‌تواند جلوی دلالان را بگیرد. البته دلالی در فوتبال است، اما به دست آوردن مدرک و سند علیه برخی از افراد سخت است.

قاسمپور درباره دعوت نشدن اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تیم ملی فوتبال بیان کرد: دژاگه و شجاعی بازیکنان باتجربه‌ای هستند، اما بازی با تیم‌های ملی بحرین و عراق درگیرانه و فیزیکی  است  و نفرات تیم ملی براساس این بازی انتخاب شدند. برخی از بازیکنان جایگاه خود را در تیم ملی فوتبال از دست داده اند. طبیعی است سرمربی تیم ملی تفکرات و تاکتیک خاص خود را اتخاذ کند.

شاید اسکوچیچ دلایل قانع کننده برای دعوت غلامی به تیم ملی دارد 

او درباره دعوت شدن عارف غلامی بازیکن نیمکت نشین استقلال به تیم ملی فوتبال گفت: اگر این بازیکن با کیفیت بود در ترکیب تیمش ثابت بود، اما هر بازیکن ثابتی هم نمی‌تواند عضو تیم ملی شود. اکثر اهالی فوتبال با دعوت غلامی به تیم ملی مخالف هستند، اما شاید سرمربی تیم ملی دلایل قانع کننده‌ای برای کار خود دارد.

تیم ملی فوتبال محک جدی برابر تیم ملی سوریه نمی خورد 

قاسمپور درباره  بازی دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی سوریه بیان کرد: تیم ملی فوتبال  محک جدی برابر تیم ملی سوریه  نمی‌خورد و بازی دوستانه با یک تیم باشگاهی بازدهی بیشتری برای ما داشت. در برگزاری بازی‌های دوستانه با مشکل مواجه هستیم. تیم‌های فوتبال سایر کشور‌ها به علت بی پولی و کمبود امکانات  حاضر نیستند با ما بازی کنند.

کد خبر: 27485

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0