2 آذر 1402 - 11:30 ق.ظ

باهمکاری سازمان فاوا شهرداری همدان؛

سمینار آموزش شهروندی سامانه شهرداری الکترونیک همدان برگزار شد

اولین سمینار آگاهی بخشی و آموزش شهروندی سامانه شهرداری الکترونیک برگزارشد.

 

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ سمینار آموزش شهروندی سامانه شهرداری الکترونیک همدان با همکاری کمیته آموزش شهروندی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی و سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری همدان توسط شرکت دانش بنیان دوام بنیان اجرا شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان هدف از اجرای این برنامه را آموزش مهندسین ناظر و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان، جامعه انبوه سازان و پیمانکاران ساختمان بعنوان یکی از مهمترین بهره برداران و مخاطبین سامانه درخصوص آشنایی با امکانات و نحوه کار با این سامانه عنوان کرد.

این سمینار که ویژه مهندسین ناظر و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان استان و جامعه انبوه سازان و پیمانکاران برگزار شد طی یک دوره سه ساعته با مشارکت کمیته آموزش شهروندی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و شرکت دوام بنیان انجام شد.

در این سمینار ۳ ساعته که در سالن آمفی تئاتر تالار قرآن برگزار شد جواد مختاری علاوه بر معرفی اقدامات انجام شده در فاز یک و نحوه کار با امکانات و قابلیت‌های سامانه شهرداری الکترونیک همدان ، از راه اندازی زیر سامانه مهندسین ناظر ساختمان جهت ثبت گزارش مهندسین ناظر به صورت غیر حضوری و الکترونیک در فاز دوم سامانه تا پایان سال خبر داد.

گفتنی است، در پایان این برنامه شرکت کنندگان ضمن طرح سوالات خود به بیان دیدگاه ها و نظرات نسبت به این سامانه پرداختند.

 

 

کد خبر: 84551

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0