13 مهر 1402 - 1:00 ب.ظ

رفع نیازهای جامعه نرخ مشارکت را بالا می‌برد

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی رفع نیازها و مطالبات جامعه را موجب افزایش نرخ مشارکت دانست و گفت: اگر مردم در جریان امور قرار گیرند و مسئولان نقاط ضعف را صادقانه تبیین کنند مشارکت افزایش خواهد یافت.

به گزراش یاقوت نیوز؛ مجتبی شاکری با اشاره به لزوم مشارکت در انتخابات پیش‌رو گفت: مشارکت، امری دو طرفه شامل برگزارکننده انتخابات و رای‌دهندگان می‌شود. مردم ایران نسبت به امور کشور بسیار حساسیت دارند و شاید بتوانیم بگوییم مردم ما، سیاسی‌ترین مردم جهان هستند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی افزود: اگر مردم در جریان امور قرار گیرند و مسئولان مربوطه علت نقطه ضعف‌ها را برای مردم، صادقانه تبیین کنند، زمینه مشارکت افزایش خواهد یافت.

شاکری اضافه کرد: هر اندازه‌ بتوانیم بر اساس نیازها و مطالبات جامعه کار کنیم و مردم به صورت رضایتمندانه امور را دنبال کنند، به تدریج به حضور پای صندوق رای علاقه‌مند خواهند شد.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: برخی به غلط تصور می‌کنند باید به ضدانقلاب یا جریان‌های نفوذی باج دهیم تا آن‌ها برای حضور در انتخابات راضی شوند و مشارکت افزایش یابد. چنین تصوری خطا است چراکه عامل اصلی برای افزایش مشارکت، رسیدگی به مشکلات مردم است.

وی تصریح کرد: اکنون بیش از ۴ دهه است که جریان ضدانقلاب و نفوذی سخنان تکراری، بیهوده و خواسته‌های ناحق مطرح می‌کند و به شورای نگهبان اتهام می‌زند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در این باره تاکید کرد: نباید در برابر کسانی که قائل به اسلامیت نظام نیستند، کوتاه بیاییم. هر اندازه از نیازها و مطالبات مردم فاصله بگیریم و تابع جوسازی‌های کسانی شویم که خیرخواه نظام نیستند، مردم دچار تردید می‌شوند.

نگاه به شرق و سیاست همسایگی دولت، مردم را دلگرم کرده است

شاکری در ادامه با اشاره به رویکرد جدید سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران راهبردی جدید به شرق، از جمله نسبت به سازمان‌های بین المللی چون شانگهای و بریکس پیدا کرده و بر سیاست همسایگی تاکید دارد که این باعث دلگرمی مردم شده است.

وی افزود: مردم به وضوح می‌بینند که جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها گرفته می‌شود. زمانی که معاون اول رئیس‌جمهور به گمرک می‌رود و عنوان می‌کند که بعد از یک هفته نباید خودروهای سنگین و کالاهای رسوب کرده در گمرک بمانند و عملا هم این اتفاق می‌افتد، موجب امیدواری مردم می‌شود.

کد خبر: 82124

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0