12 شهریور 1402 - 3:01 ب.ظ

حقدادی جزو خانواده ژیمناستیک نیست

رئیس پیشین فدراسیون ژیمناستیک گفت: حقدادی جزو خانواده ژیمناستیک نیست و شناختی هم از ژیمناستیک ندارد. ۲۳ نفر از مجمع بیرون آمدند و انتظار می‌رفت با این خانواده همدلی می کرد تا مجمع به تاخیر می افتاد.

به گزراش یاقوت نیوز؛ زهرا اینچه درگاهی پس از جلسه با مناف هاشمی در جمع خبرنگاران اطهار داشت: جلسات سازنده‌ای در هفته‌های اخیر با متولیان ورزش داشتیم و رویکرد این جلسات، حل مشکلات ژیمناستیک بوده است. پیشرفت‌های نسبی داشتیم اما هنوز به پایان نرسیده است و به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی افزود: بازی های آسیایی در راه است. من احساسم به عنوان یک عضو خانواده ژیمناستیک این است که بچه‌هایی که از ۶ سال پیش روی آنها سرمایه گذاری کردیم و یکی از اهداف ما کسب مدال برای اولین بار در بازی‌های آسیایی است بتوانند به هانگژو اعزرام شوند. امروز زمان رسیدن به این هدف است. اما اقدامات قبلی و تخلفات و مجمع غیرقانونی که نهادهای داخلی هم روی ابطال آن صحه گذاشتند باعث شد فدراسیون جهانی هم نتیجه را نپذیرد. به دور از همه جنجال‌ها تصمیم عاقلانه ای گرفتم. روز گذشته اخبار تحریک آمیزی منتشر شد تا ما برای صادر نشدن لایسنس ها اقدام کنیم اما آمدم و گفتم که لایسنس‌ها را برای بچه ها می گیریم.امیدوارم هر چه سریع‌تر مشکلات ژیمناستیک حل شود تا رئیس قانونی انتخاب شود.

اینچه درگاهی در پایان در خصوص صحبت‌های روز گذشته عابد حقدادی در نشست خبری خود عنوان کرد: اگر حقدادی تعریف درستی از اساسنامه داشت این شرایط را نداشتیم. او اگر خیلی جوانمرد است باید با خانواده ژیمناستیک همراه می‌شد. حقدادی جزو خانواده ژیمناستیک نیست و شناختی هم از ژیمناستیک ندارد. ۲۳ نفر از مجمع بیرون آمدند و انتظار می‌رفت با این خانواده همدلی می کرد تا مجمع به تاخیر می افتاد. کرسی او زیر سوال است و خوشبختانه باطل اعلام شده است.

کد خبر: 80683

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0