12 اسفند 1402 - 9:30 ق.ظ

رئيس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان:

توزیع 8000 نهال رایگان به مناسبت هفته درختکاری 

یاقوت نیوز- رئيس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان از توزیع ۸ هزار نهال رایگان به مناسبت هفته درختکاری از تاریخ 23 اسفند الی 30 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، حسین خانجانی رئيس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با اشاره به تقویم اجرایی برنامه های هفته درختکاری در اسفندماه سال جاری گفت: این سازمان به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در راستای اجرای پویش مردمی ” منابع طبیعی با مشارکت مردم برای مردم” و پاسداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید والامقام استان هشت هزار اصله نهال مثمر به صورت رایگان توزیع می کند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با اشاره به اهمیت ارتقای فضای سبز در شهر همدان افزود: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فرصتی برای توجه بیشتر به فضای سبز و جلب مشارکت شهروندان برای کاشت و نگهداری درختان و اختصاص فضای کوچکی از محیط کار و زندگی خود به کاشت نهال و فضای سبز است.

وی اظهار کرد: تبلیغات محیطی گسترده ای در صدا و سیما، بیلبورد، پایه بنر برای ثبت نام شهروندان برای درخواست نهال از 12 اسفندماه در سطح شهر صورت می گیرد و شهروندان از 14 اسفند به مدت ۶ روز فرصت دارند جهت ثبت نام به سایت سازمان مراجعه کنند.

این مقام مسئول در حوزه فضای سبز شهرداری همدان با اشاره به ویژه برنامه های هفته درختکاری عنوان کرد: از 15 اسفند ماه در برنامه شاد با حضور عمو حمید برنامه کاشت نهال توسط کودکان پارک برکه،ابتدای بلوار ارم (دور میدان قائم ) و 16 اسفند ماه مراسم جشن درختکاری با مسئولین محترم شورای شهروشهرداری در باغ گلها برگزار می شود.

خانجانی گفت: در کنار ویژه برنامه های مختلف و شاد در روز 17 اسفندماه کاشت درخت در پارک ورزش (اعتمادیه) توسط هیاتهای ورزشی انجام می شود.

کد خبر: 88563

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0