21 فروردین 1401 - 8:50 ق.ظ

استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود؛

برای برپایی باشکوه نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان

نشست هم‌اندیشی هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در حالی برگزار شد که تمامی مسئولان استانی و مدیران شهری حاضر در این نشست، بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود برای برپایی هر چه باشکوه‌تر این نمایشگاه تاکید کردند.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان،

این نشست هم‌اندیشی با حضور معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان، مدیران شهری، مسئولان و مدیران عالی‌رتبه فعال در حوزه فرهنگی، مذهبی و قرآن و عترت استان برپا شد و آخرین برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های انجام شده به منظور برپایی هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان در این نشست با اشاره به اینکه تمامی ظرفیت‌های مدیریت شهری برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت بسیج شده‌اند، گفت: برپایی نمایشگاه قرآن اهمیت بسیار زیادی دارد و بر همین اساس تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا شاهد برپایی یک نمایشگاه شایسته و مطلوب باشیم.

محسن رنجبر تاکید کرد: آنچه در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود، نمایانگر تلاش‌ها و مجاهدت‌هایی است که برای تعالی فرهنگ قرآن و مذهبی انجام شده و بر همین مبنا تلاش می‌کنیم تمامی دستاوردهای این حوزه را در نمایشگاه قرآن به نمایش گذاریم.

در این جلسه همچنین هر یک از مسئولان استانی، مدیران شهری و دست‌اندرکاران برپایی نمایشگاه قرآن و عترت به ارائه گزارش‌هایی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری این نمایشگاه پرداختند.

کد خبر: 68209

منبع: روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0