11 دی 1400 - 9:06 ق.ظ

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند:

ایجاد اداره کل جهاد کشاورزی اروند از الزامات توسعه کشاورزی در منطقه است

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، ایجاد اداره کل جهاد کشاورزی برای منطقه را از الزامات توسعه کشاورزی در شهرستان های آبادان و خرمشهر دانست و افزود: این اختیار طبق ماده 65 احکام دائمی به سازمان داده شده است و این مهم از الزامات توسعه کشاورزی و رفع مشکلات کشاوران منطقه است.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از فرینا، علی خانی در نشست کارگروه کشاورزی و شیلات منطقه گفت: هدف ما از این جلسه در واقع ایجاد شغل های پایدار و خانگی، استفاده از دانش و تجربیات بخش خصوصی و نخبگان حوزه کشاورزی و شیلات است.

وی گفت:امید است این جلسات مستمر باشد چرا که ما بدنبال دریافت طرح های قابل اجرا و اقتصادی از این کارگروه و حمایت از آنها هستیم.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: طرح های ارائه شده علاوه بر داشتن قابلیت اجرا باید با محیط، شرایط و جغرافیای این منطقه سازگار و همچنین مقرون به صرفه باشند.

خانی اظهار کرد: این طرح ها در مجموعه سازمان منطقه آزاد اروند بررسی خواهند شد تا ساز و کار مناسب برای حمایت از آنها در راستای ایجاد شغل، پشتیبانی از کشاورزی و شیلات انجام شود.

وی افزود: بزرگترین مشکل تولید کنندگان نبود زیرساخت نیست بلکه عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، بروکراسی و تشریفات عریض و طویل اداری است و این تکلیف ما در بدنه ی دولت است تا تشریفات زائد اداری را از میان برداریم.

 

103

کد خبر: 31932

منبع: فرینا

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0