6 بهمن 1400 - 10:40 ق.ظ

در نمایشگاه مجازی کتاب تهران؛

انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان حضور یافت

مسئول انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به دومین حضور این سازمان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران، گفت: در این نمایشگاه ۲ هزار ناشر از سراسر کشور حضور دارند که علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت ketab.ir و جستجوی ناشر یا عنوان کتاب مورد نظر خود، با ۲۰ درصد تخفیف کتاب را خریداری کرده و بدون هزینه ارسال پستی دریافت کند.

به گزارش یاقوت نیوز؛

مظاهر مهرابی با اشاره به اینکه کتاب های حاضر در نمایشگاه باید چاپ سال ۹۱ تا ۱۴۰۰ باشند، افزود:

معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان با ۳۰۰ عنوان کتاب شاخص در این نمایشگاه حضور دارد که تاکنون با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو بوده است.

مهرابی گفت: از بین کتاب های منتشر شده در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان

می توان به کتاب “سینما به روایت اصفهان”، “سینماتوگراف”، کتاب هایی در حوزه گردشگری “بازار گردشگری اصفهان”، “مسجد جامع دُر وعقیق” نیز اشاره کرد.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه از کتاب های منتشر شده، افزود: تمرکز اصلی خریداران کتاب بیشتر به کتاب های هنری و اصفهان شناسی است.

در این چند روز شاهد استقبال بسیاری از شهرهای ایران به این دست کتاب ها بودیم اما بیشترین متقاضی خرید از استان تهران بوده است.

مهرابی ادامه داد: از کتاب های منتشر شده به زبان های مختلف می توان به کتاب اصفهان سیتی به زبان انگلیسی و کتاب اصفهان به زبان فرانسه اشاره کرد.

 

کد خبر: 47946

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0