8 دی 1400 - 11:20 ق.ظ

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان:

استفاده از رسانه ها جزء انکار ناپذیر فعالیت روزانه افراد است

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان با حضور در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی شهر اصفهان، از قسمت های مختلف این مجتمع بازدید به عمل آورد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، فرشته صبایی در این دیدار با اشاره به جایگاه ویژه رسانه گفت: امروزه رسانه ها جزء جدانشدنی زندگی انسان ها هستند و استفاده از آن ها جزء انکار ناپذیــری ازفعالیــــت های روزانه افراد است و این رسانه ها امروزه به عنــوان منبــعی از اخبـــار، اطلاعات و تعلیــمات مهـــم، آگاهی های دقیق اجتماعی، و برخی سرگرمی های لذتبخش پذیرفته شده اند.
وی افزود: رسانه ها، عاملی هستند که ارتباطات، ایده ها، اطلاعات و تصاویر دنیای ما را می سازند و تار و پود نمادین زندگی اجتماعی ما را تشکیل می دهند. در دنیای امروزی، جایگاه رسانـــه، تنویر افکار عمومی و ایــجاد فضاهای مناسب برای گفتگو و برخورد سالم و سازنده نظرات می باشد.
رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان از سرپرستی روزنامه، هفته نامه و ماهنامه های سراسری و محلی و نیز دفتر خبرگزاری و پایگاه های خبری تحلیلی مستقر در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان بازدید کرد و با مدیران مسئول و خبرنگاران آنها به گفتگو نشست.
احمدرضا دهانی مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان نیز در این بازدید به بیان توضیحاتی پیرامون فعالیت های مجتمع، اهداف و برنامه های آینده مجتمع برای اصحاب رسانه استان و نیز تسهیلات ایجاد شده برای انتقال مرکز توزیع نشریات به مجتمع مطبوعاتی و حضور فرهنگسرای رسانه برای برگزاری دوره های آموزشی مستمر در مجتمع و تجهیز و به روز رسانی کتابخانه تخصصی رسانه پرداخت.

 

103

کد خبر: 31851

منبع: روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0