20 اسفند 1402 - 9:38 ق.ظ

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

آمادگی کامل علیصدر برای حضور مسافران نوروزی

یاقوت نیوز- مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: با تمهیدات درنظر گرفته شده در مجتمع علیصدر و مجتمع عباس آباد، آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی را داریم.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ کریم ملکی مدیرعامل عامل شرکت سیاحتی علیصدر اظهار کرد : با توجه به درپیش روی بودن ماه مبارک رمضان و همچنین تعطیلات عید نوروز، تمامی فضاهای گردشگری تحت مدیریت شرکت سیاحتی علیصدر برای حضور مسافران مهیا شده است. وی افزود: آماده سازی قسمت های مختلف مجتمع علیصدر، ویلاهای اقامتی مجتمع عباس آباد، سرویس های بهداشتی، پارکینگ ها و سایر قسمت های مجتمع ها به پایان رسیده و منتظر حضور گردشگران هستیم.

ملکی خاطرنشان کرد: تقارن ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز موجب عطرآگین شدن مجموعه های گردشگری استان و به ویژه مجتمع های علیصدر و عباس آباد خواهد شد و تلاش خود را بر میزبانی شایسته از مسافران و همچنین روزه داران خواهیم داشت.

وی متذکر شد: همکاران ما در دفتر خدمات گردشگری شرکت واقع در میدان عاشورا، محل سابق نمایشگاه های بین المللی همدان در ایام نوروز و با شیفت های کاری نوروزی پاسخگو و راهنمای مسافران خواهند بود و خدمات مربوط به مجتمع های علیصدر و عباس آباد را ارائه خواهند داد.

ملکی اضافه کرد: در راستای توسعه گردشگری استان، نسبت به معرفی سایر مجموعه های گردشگری در سطح استان نیز اقدام شده و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مسافران قرار می دهیم.

 

 

 

کد خبر: 88969

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0