11 آبان 1402 - 8:30 ق.ظ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان:

آماده‌باش هلال‌احمر استان همدان در پی فعالیت سامانه جدید بارشی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی به عنوان استان معین استان‌های غربی کشور در پی فعالیت سامانه بارشی خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ فرهان پور همدان؛ از روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اعلام کرد: نیروهای امدادی هلال احمر این استان به دلیل بارش باران و نزولات جوی برای خدمات رسانی به هموطنان عزیز به حالت آماده باش در آمدند.

وی افزود: تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.

سنجربیگی بیان کرد: در چنین شرایطی مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری و درصورت ضرورت سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند، اکنون ۱۸ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب استان همدان به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی ، برای پاسخگویی به بحران احتمالی و مشکلات متاثر از بارش باران، تمامی شعب در شهرستان‌های استان در آمادگی کامل قرار دارند.

سنجربگی با بیان اینکه مردم با تیم های امدادی همکاری و همدلی لازم را داشته باشند گفت: مردم استان در این شرایط جوی و بارش باران از اسکان و توقف در حریم رودخانه‌های فصلی و مسیل ها خودداری کنند.

لازم به ذکر است هموطنان گرامی در صورت نیاز به امداد رسانی با سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل کنند.

 

کد خبر: 83587

نویسنده: : منیژه فرهان پور

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0