31 اردیبهشت 1403 - 9:31 ق.ظ

در پی شهادت رئیس جمهور؛

امروز بورس تعطیل شد

یاقوت نیوز- سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: در پی شهادت رئیس جمهور کشور و همراهان ایشان امروز ۳۱ اردیبهشت ماه کلیه معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس و معاملات مبتنی بر کالا در بورس‌های کالایی تعطیل شد.

به گزارش یاقوت نیوز؛ از سازمان بورس، در پی شهادت رئیس جمهور کشور و همراهان ایشان به اطلاع کلیه فعالان و ذی‌نفعان بازار سرمایه می‌رساند، امروز مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۳۱ کلیه معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس و معاملات اوراق بهادار مبتنی بر کالا در بورس‌های کالایی تعطیل خواهد بود و شرایط فعالیت بازار در روزهای آتی نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، معاملات مربوط به تالارهای فیزیکی بورس‌های کالایی مطابق روال عادی انجام خواهد شد.

سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

منابع محلی که هم اکنون در محل حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور حضور دارند، خبر شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تایید کردند.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند. در همین زمینه دولت جمهوری اسلامی تا ساعتی دیگر بیانیه‌ای را صادر خواهد کرد.

کد خبر: 91252

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0