22 اسفند 1401 - 4:05 ب.ظ

15 هزار تن میوه روانه بازار شب عید شد

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از توزیع ۱۵ هزار تن میوه شب عید در سراسر کشور خبر داد و گفت: این میزان میوه شب عید شامل سیب درختی و پرتقال ۱۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

به گزارش یاقوت نیوز، از سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، «محمدعلی نیکبخت» با بیان این که زمان توزیع میوه شب عید از ۲۰ اسفند تا ۱۳ فروردین انجام خواهد شد افزود: اتحادیه‌ها قیمت میوه را در هر استان تعیین می‌کنند و عرضه آن ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت روز به فروش خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت: سیب درختی و پرتقال، میوه ذخیره شده شب عید است، بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده و توافق انجام شده، قرار شد اتحادیه‌ها، میوه را تامین کنند و با ارزیابی‌های انجام شده، قیمت میوه را ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت روز به فروش برسانند، تعیین قیمت نیز با نظارت کمیته استانی در داخل خود استان‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه واگذاری مسوولیت‌ها و تصدی‌ها به بخش خصوصی یک تجربه جدید است، گفت: با نظارتی که از سوی کمیته ملی راهبردی و سازمان مرکزی تعاون روستایی انجام شد کار به درستی پیش رفته است و تاکنون ۱۵ هزار تن میوه شب عید تامین شده و در داخل استان‌ها آماده توزیع است.

کد خبر: 75764

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0