21 اسفند 1401 - 5:30 ب.ظ

سال سخت تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های والیبال به درستی استفاده کنیم چرا که سال بسیار سختی پیش رو داریم و مهم است که بتوانیم با بهترین شرایط در شرایط ایده آل قرار بگیریم و عملکرد قابل قبولی را در مسابقات سال آینده داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد) قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر)، انتخابی المپیک مردان در ژاپن، چین و برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند و بهروز عطایی برای آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در این چهار رویداد بین‌المللی ۳۱ والیبالیست کشور را به نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم از تاریخ ۲۷ فروردین ماه فراخواند.

سرمربی تیم ملی در خصوص زمان آغاز تمرینات توضیح داد: اردوهای تیم ملی را از ۲۷ فروردین ماه آغاز می‌کنیم و به غیر از لژیونرها که پس از پایان بازی‌های باشگاهی به تیم ملی ملحق می‌شوند و برخی بازیکنان تیم شهداب که پس از حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا به جمع ما اضافه خواهند شد، باقی بازیکنان در اردوی نخست حضور دارند.

وی ادامه داد: سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های والیبال به درستی استفاده کنیم، چرا که سال بسیار سختی پیش رو داریم و مهم است که بتوانیم با بهترین شرایط در بهترین وضعیت قرار بگیریم و بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو داشته باشیم تا با نتیجه قابل قبول این رقابت ها و سال سخت را به پایان برسانیم.

عطایی درباره برنامه تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌ها توضیح داد: طبق مذاکرات انجام شده، تیم صربستان پیش از شروع مسابقات لیگ ملت‌ها به ایران می‌آید که چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی کشورمان داشته باشد و پس از آن برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌ها عازم ژاپن می‌شویم.

کد خبر: 75742

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0