20 اسفند 1401 - 6:00 ب.ظ

مرفاوی: ضمن تبریک به عراق از بازیکنانم راضی نبودم

سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم بود اما آنچه را که ما از بچه‌ها می‌خواستیم، انجام ندادند.

به گزارش یاقوت نیوز، صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال جوانان پس از شکست یک بر صفر در مقابل عراق و عدم راه‌یابی به جام‌جهانی جوانان ۲۰۲۳ اندونزی اظهار داشت: بازی حساسی برای هر دو تیم بود اما آنچه را که ما از بچه‌ها می‌خواستیم، انجام ندادند و تیم عراق در جنگ‌های تن به تن موفق بود و سعی کردند توپ‌گیری کنند اما بچه‌های ما شرایط فنی لازم را نداشتند و در درگیری‌های یک در مقابل یک، حریف موفق‌تر بود.

وی افزود: البته آنها موقعیت آنچنانی نداشتند و در نیمه دوم یک توپ از جلوی دروازه رد شد اما روی یک شوت به گل رسیدند و موفق شدند این بازی را ببرند و من هم به آن‌ها بابت این برد تبریک می‌گویم.

سرمربی جوانان ایران درباره استفاده عراق از تک موقعیتش گفت: من هم به این موضوع اشاره کردم. متاسفانه در آن صحنه بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند و در دقیقه بدی گل خوردیم. نفراتی که به زمین فرستادیم، نتوانستند به ما کمک کنند. گلی که دریافت کردیم به خاطر عدم تمرکز بازیکنان بود.

مرفاوی در خصوص حساسیت این بازی گفت: امروز بازی حساسی بود و هر دو تیم تلاش می‌کردند که بتوانند به جام جهانی صعود کنند و زمانی که شرایط اینچنین می‌شود، بازی کم‌موقعیت می‌شود و دو تیم با احتیاط کار می‌کنند و بازی درگیرانه‌ای را دنبال می‌کنند. در بازی امروز هم درگیری‌های فردی بازیکنان باعث شد که موقعیت‌های خوبی را در این بازی نداشته باشیم. یکی از راه‌های رسیدن به گل در این بازی شوت زدن بود که عراقی‌ها از همین موقعیت استفاد کردند و با شوت در محوطه جریمه دروازه ما را باز کردند و به گل رسیدند.

کد خبر: 75719

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0