28 شهریور 1401 - 8:00 ق.ظ

پاس‌های گل به دشمن !

راهپیمایی با شکوه اربعین امسال به عنوان بزرگترین نماد دینداری و وحدت بین مسلمانان شیعه که حتی بوق های تبلیغاتی استکبار هم به عظمت و بی نظیر بودن آن اذعان کرده اند.

فضل الله سلطانی
راهپیمایی با شکوه اربعین امسال به عنوان بزرگترین نماد دینداری و وحدت بین مسلمانان شیعه که حتی بوق های تبلیغاتی استکبار هم به عظمت و بی نظیر بودن آن اذعان کرده اند.
آنان را متر صد یک پاس خطا بودند تا برای شلیک همه توان تبلیغاتی شان برای کم رنگ کردن عظمت اربعین بسیج شوند و این پاس گل این بار نیز ؛ همانند ضعف مدیریت مراسم اربعین و مشکلات متعددی که برای مردم به وجود آورد ، از طرف گشت ارشاد !! که اتفاقا این هم زیر نظر و مسئولیت وزارت کشور است اتفاق افتاد . وزیر محترم کشور که انتظار می رفت به خاطر مشکلات فراوان به وجود آمده در مرزها و راه ها برای راهپیمائی اربعین استعفا بدهد ؛ اگر کمی قدرت پیش بینی داشت و مشاورین خوبی را در کنار خود قرار داده بود ، حداقل طی حکمی و برنامه ای برخوردهای گشت ارشاد که بارها برای نظام هزینه به همراه داشته است را متوقف می کرد و اعلام می نمود ماشین های گشت با مهربانی و ملایمت برخورد کنند و از پاس گل به دشمن جلوگیری می کرد متاسفانه این مسئولین توان درس گیری از مشکلات و پاس های بی مورد گل قبلی به دشمن را ندارند و به جای ریشه یابی عیوب با نظر کارشناسان مجرب و نه کارشناس نمایان چاپلوس ؛ بحران را مدیریت می کردند تا ریاست جمهور مجبور نشود بعد از اربعین و در سفر بین اجلاس شانگهای و مجمع سازمان ملل با خانواده داغدیده تماس بگیرد تا بلکه بتواند با نوک پا بر توپی که به دشمن پاس داده شده تاثیری هرچند اندک بگذارد .
آیا این بار تلاشی برای نقاط ضعف ؛ برکناری مدیران ضعیف (علیرغم وابستگی های جناحی ) و تحلیل علمی و بر مبنای واقعیات و منافع ملی ؛ خواهد شد ؟!

کد خبر: 74605

نویسنده: فضل الله سلطانی

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0