27 شهریور 1401 - 7:00 ب.ظ

۲ میلیون و ۴۰۰ هزار خدمت درمانی به زائران اربعین ارائه شد

رئیس جمعیت هلال احمر آخرین آمار از میزان گرمازدگی و خدمات رسانی به زوار بیمار در اربعین ۱۴۰۱ را اعلام کرد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار خدمت درمانی به زائران اربعین ارائه شد.

به نقل از جمعیت هلال احمر پیرحسین کولیوند، درباره آخرین آمار ستاد ویژه اربعین از میزان ویزیت های عمومی افزود: از تاریخ ۱۷ شهریور تاکنون یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۲۰۹  نفر ویزیت عمومی شده‌اند و ۴۴ هزار و ۲۶۵ مورد مراجعه به متخصص طب اورژانس و ۲۱ هزار و ۸۸۸ مورد  مراجعه به متخصص زنان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۹هزار و ۷۳۹ نفر توسط متخصص قلب ویزیت شده‌ اند گفت: ۲۰ هزار و ۷۰ نفر از زائران اربعین سال جاری توسط متخصص ارتوپد و ۱۸ هزار و ۳۶۴ نفر توسط سایر پزشکان متخصص تحت درمان قرار گرفتند.

کولیوند درباره آخرین آمار تزریقات در ایام پیاده روی اربعین گفت: تاکنون ۷۱ هزار و ۴۶۲ تزریق برای افراد انجام شده همچنین ۴۹۳ هزار و ۴۰۶ سرم تراپی، ۲۰هزار و ۹۷ پانسمان، ۸۷۹۸ نوار قلب، ۱۴هزار و ۱۷۱ قند خون و ۶۲۲۴ بخیه برای زوار اربعین انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین آمار گرمازدگی در اربعین ۱۴۰۱ تصریح کرد: ۴۶۴ هزار و ۷۷۱  نفر از زوار گرمازده شدند علاوه بر این به هفت هزار و ۳۸۵ نفر از زائران، خدمات گچ و آتل بندی ارائه شده است.

کولیوند اظهارداشت: در مجموع تا پایان روز گذشته ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۶۴ مورد خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی در عراق و در ایام اربعین ارائه شده است.

کد خبر: 74558

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0