26 مرداد 1401 - 7:00 ب.ظ

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد؛

فعالیت ۹۵۰۰ تعاونی مسکن در کشور

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ تعاونی مسکن موفق در کشور مشغول به فعالیت است، گفت: شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های سراسر کشور با اولویت مسکن کارگران ساخته می‌شود.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی مسکنی» در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های تعاونی‌ها در حمایت از تامین مسکن در شهرهای جدید کشور، اظهار کرد: بر اساس امضای این تفاهم‌نامه به سمت ساخت مسکن برای طبقات متوسط و ضعیف کشور حرکت خواهیم کرد.

وی تنها راه‌حل خانه‌دار شدن طبقات متوسط و ضعیف کشور را مدل تعاونی‌های مسکن دانست.

«علیرضا جعفری» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در این نشست گفت: مأموریت اصلی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، مدیریت زمین و خلق شهرهای جدید در کشور با رویکرد معماری ایرانی-اسلامی است.

وی با بیان اینکه بخش تعاون موتور محرک عمران و آبادانی کشور است، تأکید کرد: خلق شهرهای جدید و ساخت مسکن در کشور با الگوی مطلوب تعاون اجرایی می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: هدف اصلی این تفاهم‌نامه تأمین مسکن برای اقشار کم‌درآمد کشور از طریق تجمیع سرمایه خُرد مردم با مدل تعاونی‌های مسکن است.

کد خبر: 73432

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0