26 خرداد 1401 - 11:30 ب.ظ

گزارش یاقوت نیوز از سفر رئیس جمهور به اصفهان

رئیس جمهور: هدف ما از سفر به اصفهان، تحقق مستمر نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان: رئیس جمهور: هدف ما از سفر به اصفهان، تحقق مستمر نهضت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با اشاره به نقش مردم اصفهان در دفاع مقدس، تصریح کرد: باید گفت استان اصفهان سرزمین استعدادها بوده و نقش این استان در دفاع مقدس نقشی بسزا و مثال‌زدنی است. ۲۳ هزار شهید، نزدیک به ۵۰ هزار ایثارگر و … همه گواهی سترگ بر این است که این استان، استان دفاع از ارزش‌های انقلاب است.

رئیس جمهور، با تاکید بر لزوم توجه خاص به استان اصفهان، خاطر نشان کرد: این صفاتی که برای اصفهان برشمردم، برای همه به ویژه ما و مسئولین، مسئولیت‌آفرین است. باید به طور خاص به این استان توجه کرد تا مردم از این مشکلات رنج نبینند.

وی، با بیان اینکه دولت از مشکلات اصفهان آگاه است، عنوان کرد: طی بررسی‌ها و ارتباطاتی که از مدت‌ها پیش با مسئولان، نخبگان و صاحب‌نظران این استان انجام گرفته، در جریان مشکلات و مسائلی که در این استان وجود دارد و مردم از آن رنج می‌برند، هستیم.

 

 رئیس جمهور : دولت برای حل مشکل آب اصفهان برنامه دارد

رئیس جمهور، در ابتدای ورود به استان اصفهان با اشاره به مشکل آب در این استان، تصریح کرد: اصفهان دارای صفات برجسته‌ای است که این صفات برای ما، مسئولیت‌آفرین است. از جمله مشکلات اصفهان، مشکل آب است که دولت برای رفع آن برنامه هایی جامع دارد.

دکتر سید ابراهیم رئیسی، در بدو ورود به استان اصفهان درباره این استان اظهار داشت: استان اصفهان استان ایثار و شهادت، استان علم، فرهنگ و هنر، دین‌مداری و ولایت‌مداری و حقیقتا مهد پرورش فلاسفه، حکما، سرداران رشید و دلاوران بسیاری است که نه تنها برای کشور بلکه برای جهان اسلام مایه افتخار است.

رئیس جمهور: اصفهان قطب صنعت و کشاورزی است

آیت‌الله رئیسی، در بدو ورود خود در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان، با اشاره به ظرفیت‌های استان اصفهان خاطر نشان کرد: اصفهان قطب صنعت و کشاورزی است و می تواند قطب علم و فناوری شود. در این استان از ظرفیت های فراوان گردشگری و نیروی انسانی کارآمد برخورداریم.

وی، با اشاره به بحران آب در فلات مرکزی ایران و استان اصفهان، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات استان اصفهان، مشکل آب این استان است. چه آب برای کشاورزی و چه آب برای شرب که البته دولت برای رفع آن برنامه هایی جامع دارد و اطمینان داریم که این مشکل با کمک مردم و مسئولان قابل حل است و به مدیریت کارامد و جهادی نیاز دارد. برای سامان بخشی به این دشواری باید همه مسئولان در کنار مردم دست به دست هم بدهند؛ در همین این راستا اعتباراتی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس جمهور، با اشاره به پروژه‌های ناتمام استان اصفهان، خاطر نشان کرد: از دیگر مشکلات اصفهان، طرح‌هایی است که از دهه‌ها قبل، مثلا از دهه ۶۰ بوده که متاسفانه مغفول و بر زمین مانده است که می باید علل آن را بررسی کرد که چرا این طرح ها هنوز به سامان نرسیده است؛ پروژه ها و طرح‌های نیمه‌تمام در تمام استان‌ها و استان اصفهان وجود دارد و به همین دلیل، این سفر به استان اصفهان برای آغاز طرح جدیدی نیست. مگر آنکه ضرورتی ایجاب کند، این سفر، آغاز نهضتی است، مستمر و پویا برای به سامان رسیدن طرح هایی که دهه‌هاست نا تمام مانده و مردم را رنج می دهد.

رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌ها و جلسات خود در این سفر، اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در این سفر و با همکاری همه مسئولان و بررسی نظراتی که جمع‌آوری شده، در جلسات مختلف به ویژه شورای اداری، خبرهای خوبی برای مردم شریف اصفهان داشته باشیم.

 بازدید هوایی آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی از رودخانه زاینده‌رود و تالاب بین الملل گاوخونی

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، که در بدو ورود به استان اصفهان، مهمترین مشکل استان را کم‌ آبی عنوان کرده بود، در اولین بخش از برنامه‌های سفر به اصفهان، با بالگرد از بخش‌هایی از رودخانه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی بازدید و در خصوص راهبردهای موثر و عملیاتی اعلام و ابلاغ راهکار نمود.

رئیس جمهور، همچنین در روستای قلعه‌بالا در حاشیه زاینده‌رود حضور یافت و از نزدیک با کشاورزان و اهالی این منطقه دیدار و با ایشان گفتگو نمود و ضمن تحصیل دغدغه ها، مسائل و مشکلات سکنه روستا مواردی را به منظور پیگیری مسائل و رفع مشکلات به مسئولان حاضر ابلاغ کرد.

 آیت الله دکتر رئیسی، در جمع مردم روستای قلعه بالا در حاشیه زاینده رود:

برخی پیشنهاد کردند که همزمان با روزهای پرآب زاینده‌رود به اصفهان سفر کنم، اما بنده گفتم اتفاقا در مقطع و زمانی که مسائل مردم حادتر است باید به این استان بروم و از نزدیک مشکلات مردم را ببینم و حرف‌هایشان را بشنوم.

مسئولان دولت مردمی به جای عبور از کنار مشکل، به قلب مشکلات می‌زنند تا آنها را رفع کنند.

تهیه طرح جامع آب، مبتنی بر مدیریت عادلانه و اعطای حقوق مردم در این زمینه در دستور کار دولت است.

اصفهان استان انقلاب و دفاع از ارزش‌های انقلاب است.

ظرفیت‌های فراوان اصفهان می‌تواند این استان را به قطب علم و فناوری تبدیل کند.

کم‌آبی از مسایلی است که دولت برای رفع آن برنامه دارد و اطمینان داریم مشکل کم‌آبی با مدیریت صحیح و همراهی مردم قابل حل است.

رفع مشکل کم‌آبی نیازمند نوعی از مدیریت است که در اعمال این مدیریت مردم همراه دولت خواهند بود، به این نکته در سفر توجه شده و اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

 آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور در جمع کشاورزان شرق اصفهان اظهار داشت: باید به قانون عمل شود و تقسیم عادلانه آب صورت گیرد، طرحی جامع که بتواند هم عدالت را در برداشته باشد و هم مبتنی بر قانون باشد تا هرکسی به حق خود برسد.

وی، افزود: در زمان کمبود نیز هر کس و منطقه‌ای حقی دارد و حق تعریف شده است و می‌تواند به حقوق خود برسد؛ این‌که در هر منطقه مردم می‌خواهند به عدالت رفتار شود، نقطه‌ای است که همه می‌توانیم برآن توافق کنیم.

دکتر رئیسی، خاطر نشان کرد: باید طرح تقسیم عادلانه آب در منطقه به نحوی که افراد به حق خود برسند، عملی شود.

رئیس جمهور، همچنین یادآور شد: در بسیاری از این روستاها منطقه‌ای نیست که شهید و جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب نکرده باشد، ما معتقدیم در جمع مردمانی آمدیم که هم در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی جانانه کردند و هم در جایگاه یک تولیدکننده ارزشمند هستند و نه فقط برای خود بلکه برای مردم کل کشور تولید دارند.

 آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان اصفهان از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان که به عنوان اولین سازمان موسس مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری در کشور با هدف حمایت از ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید ثروت از علم راه‌اندازی شده است، بازدید کردند و ضمن گفتگو با نوآوران، مخترعان و متخصصان حاضر، مواردی را جهت تسهیل در موضوع تحقیق، پژوهش و نوآوری با رویکرد تحقق حداکثری شعار سال به مسئولان ابلاغ کردند.

بیش از ۷ هزار و ۸۶۰ نفر از نخبگان، متخصصین و اساتید دانشگاه در رشته‌های مختلف فنی و علمی و در قالب بیش از ۶۱۰ شرکت در این مجموعه مشغول تحقیق، پژوهش و فعالیت هستند.

رئیس جمهور در جریان سفر دولت مردمی به استان اصفهان، در بیت آیت‌الله محمدعلی ناصری، استاد برجسته اخلاق و مدرس حوزه‌های علمیه حضور یافت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس‌جمهور: هسا، مظهر خودباوری، دانش بنیان، ابتکار و خلاقیت، روحیه‌ی نوآورانه و خلاقانه است

رئیس قوه مجریه در ادامه بازدید‌های میدانی خود از استان اصفهان، از بخش‌های مختلف شرکت دانش‌بنیان صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) دیدن کرد.

وی، در این بازدید از بخش‌های مختلف این شرکت و در گفتگو با مدیران، مهندسان و متخصصان در جریان فعالیت‌ها، اقدامات و تولیدات متنوع این شرکت قرار گرفت.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، طی سخنانی با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در شرکت هِسا، تصریح کرد: شرکت هِسای وزارت دفاع، نمود عینی تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است،.

وی، در ادامه افزود: این شرکت یکی از مظاهر اقتدار در کشور است که توانسته است با همت دست اندر کاران صنعت دفاعی تولید قدرت کند.

رئیس جمهور پس از بازدید از مجموعه‌ بالگردی و بخش‌های مختلف شرکت هِسا، خاطر نشان کرد: این شرکت مجموعه‌ای از دانایی‌ها را به توانایی تبدیل کرده و آنچه که ما از شرکت هِسا انتظار داریم ساخت هواپیمای مسافربری با رعایت تمامی استاندار‌دهای لازم بین‌المللی است.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رئیس‌جمهور در جمع نخبگان اصفهان تصریح کرد: به اصناف اعتماد داریم و اجازه نمی‌دهیم به صاحبان کسب و کارها اجحاف مالیاتی شود اما در عین‌حال اجازه فرار مالیاتی بالاخص به صاحبان درآمدهای کلان هم نمی‌دهیم و از ایجاد شفافیت حمایت می‌کنیم.

 رئیس‌جمهور: در جای جای این استان شمیم شهادت محیط را عطرآگین ساخته است

رئیس جمهور در دیدار با نخبگان استان اصفهان گفت: به سازمان های مالیاتی و ممیزان مالیاتی عرض می کنم به اصناف اعتماد کنید و نظر آنها را صائب بدانید مگر خلاف آن ثابت شود.

رئیس جمهور عصر امروز در جمع نخبگان استان اصفهان اظهار داشت: هر زمانی که مشکلی داریم و دلمان گرفته متوجه مضجع نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) می‌شود و به راستی رضای پروردگار در رضای آن حضرت است.

وی، ادامه داد: حقیقت آن است که ما در روند امور زندگی نیازمند عنایت حضرت حق، عنایت اولیای خدا و توجه به اخلاص و شهدایی که بر اعمال ما ناظرند هستیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ کوی و برزنی نیست که نشانی از شهادت و ایثار شهیدان نداشته باشد، یادآور شد: این مورد نکته‌ای به جا است که اصفهان شهر شهادت، ایثار، انقلاب و لایتمداری معرفی شده است، در جای جای این استان عطر شهید و شهادت وجود دارد و پیام شهیدان طنین افکن است.

سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور، در جلسه شورای اداری استان اصفهان که با حضور رئیس جمهور و گروهی از اعضا هیات دولت برگزار گردید، بیان کرد: مجموعه مصوبات سفر استان اصفهان ۲۱۷ مصوبه است که این مصوبات فقط عمرانی و تعداد قابل توجهی مصوبه در رابطه با بنگاه‌های اقتصادی در این استان تصویب شده که تسهیلاتی حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان برای رفع مشکلات پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در حوزه زیربنایی ۴۵ مصوبه، بهداشت و درمان ۳۳ مصوبه، آب و خاک و کشاورزی ۴۲ مصوبه و برای علاج بخشی به مشکل آب استان تقریبا یک سوم کل اعتبارات را به تامین و ساماندهی فاضلاب استان اختصاص داده شد، در حوزه رفاهی و اجتماعی ۲۶ مصوبه، اشتغال ۸ مصوبه، فرهنگی، آموزشی و ورزشی ۵۳ مصوبه و در سایر حوزه‌ها نیز ۹ مصوبه داشتیم.
مصوبات بخش کشاورزی

در ادامه سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عنوان کرد: مصوبات بخش کشاورزی سفر استانی در ۲ بخش مطرح می‌شود که بخش اول ۳ هزار و ۲٠٠ میلیارد تومان برای بخش کشاورزی، ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت قنوات، یک‌هزار و ۴٠٠ میلیارد تومان برای آبیاری نوین، انتقال آب با لوله، ایجاد استخرهای ذخیره آب شبکه آب‌یاری، ۲۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح باغات، ۱۸۰ میلیارد تومان برای صدور سند و رفع تداخلات کشاورزی، ۳۰۰ میلیارد تومان برای صیانت از آبخیرداری، آبخوان‌داری، بیابان‌زدایی، صیانت از جنگل‌های زاگرس، یگان حفاظت منابع طبیعی و امور اراضی، ۱۰۰ میلیارد تومان برای کمک به عشایر در آب‌رسانی، ۵۷۰ میلیارد تومان برای کمک به زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی، ۲۰ میلیارد تومان برای حمایت از پرورش شتر در بخش کویری، ۶۰ میلیارد تومان برای ایجاد صندوق گیاهان دارویی و گل محمدی، ۶۰ میلیارد تومان برای کمک به آزمایش‌های دامپزشکی و ۱۰۰ میلیارد برای تومان احداث جاده‌ بین مزارع است و ادامه داد در بخش دوم ۲ هزار میلیار تومان یارانه سود تسهیلات از محل تبصره ۱۸ برای توسعه گلخانه‌ها و اشتغال جایگزین در بخش کشاورزی با اولویت غرب و شرق اصفهان اختصاص یافت.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، نیز در این جلسه اظهار کرد: در این سفر برای راه‌های استان ۳ هزار میلیارد تومان منبع دیده شده و امید داریم با این عدد بخش قابل توجهی به جز آزادراه‌ها که از منابع ملی و مشارکتی در دست جریان است از جمله کمربندی شرق که در حال انجام است، حل شود و ادامه داد: استان اصفهان حدود ۱٠ درصد آزادراه‌ها را در خود جای داده است که به لحاظ تردد بار و مسافر بسیاری از راه‌ها دچار فرسودگی است و نیاز به بازسازی دارد.

وزیر راه، پیرامون طرح ملی مسکن توضیح داد: برای نهضت ملی مسکن حدود ۴٠٠ هزار نفر در استان ثبت‌نام کرده‌اند که حدود ۸٠ درصد در پالایش باقی خواهند ماند و نیازمند اقدام جدی و اساسی در این باره هستیم. بر اساس گزارشات واصله و بازدیدها، برای ۲ سال آینده برای بیش از ۱٠٠ هزار نفر زمین پیش‌بینی شده و دیگر زمین‌ها در حال بررسی است، امروز هم ۲٠ هزار واحد برای ساخت در دست اجرا داریم اما کافی نیست و نیازمند اقدامات اساسی هستیم. امروز همچنین از طرح قطار سریع‌السیر اصفهان/تهران بازدید داشتیم، کل مسیر ۲۵٠ کیلومتر است که ۱۴٠ کیلومتر آن روسازی انجام شده و نزدیک به ۲ هزار نفر مشغول به کار هستند، نیاز است درباره این پروژه تصمیمات قاطع و راهبردی گرفته شود.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، در این نشست با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اصفهان با ۱٠ دانشکده از بهترین و بزرگ‌ترین دانشگاه‌های کشور است، هزار و ۲۴ هیات علمی و ۱٠ هزار دانشجو دارد، اظهار کرد: این دانشگاه به استان‌های مجاور نیز خدمات شایانی ارائه می‌دهد و در ادامه با شرح مصوبات حوزه بهداشت و درمان اعلام کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان تکمیل بیمارستان کودکان امام حسین ع، ۱۰۰ میلیارد تومان تکمیل بیمارستان فیض، ۸۰ میلیارد تومان برای بیمارستان افضلیان نائین، ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ساعی خمینی شهر، ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل خوابگاه دانشجویی، یک میلیارد تومان تکمیل پایگاه امداد جاده‌ای آران و بیدگل، ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل دانشکده دندانپزشکی، ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های بهداشتی، ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی اصفهان، ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ورزنه، ۱۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان شیخ‌بهایی، ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل اتاق‌های عمل و icu بیمارستان امین، ۳۵ میلیارد تومان برای تهیه ۵ دستگاه سی‌تی‌اسکن، ۵ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان بادرود، ۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان سمیرم، ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز اورزانس درمانگاه بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع)، ۵ میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز پایگاه انتقال خون شهرضا، ۴ میلیارد تومان برای تکمیل پایگاه انتقال خون استان، ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل پاویون پزشکان بیمارستان الزهرا س، ۱۲ میلیارد تومان برای تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان چادگان، ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان امام حسن ع آران و بیدگل، ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان قلب شهید چمران در این سفر اختصاص یافت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پایان سفر یک روزه خود به استان اصفهان، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: شرایط به نحوی شد که نمی‌توانستم به همه شهرستان‌های استان سفر کنم و پای درد و دل مردم بنشینم و این برای من بسیار دلنشین‌تر بود که به همه استان سفر کنم.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده برای مصوبات سفر، تصریح کرد: در جلسات متعدد در تهران با حضور معاون اول رئیس‌جمهور اعتبارات بررسی و در تهران قطعی شد و در استان نیز به مرحله نهایی رسید؛ از طرف دیگر وزرا و اعضای دولت هم در تمام استان تلاش کردند در یکی دو روز گذشته با مردم دیدار داشته باشند و بر مشکلات واقف شوند تا در این سفر برای حل آن‌ها به مرحله تصمیم‌گیری برسیم.

رئیس جمهور عنوان کرد: یکی از مسائل مهم استان مسأله زاینده‌رود و آب و خشک شدن تالاب است و چون برای مردم در اولویت است، طبیعتاً برای ما هم در اولویت قرار دارد؛ به همین دلیل اولین اقدام من در سفر به استان، سفر به شرق اصفهان بود؛ در یک روستا هم حضور پیدا کردم و مطالب مردم را شنیدم. مسأله آب شرب و کشاورزی باید حتما دنبال شود، یکی از کارهای محوری وزیر نیرو هم از ابتدا پیگیری مسأله آب ۳ استان اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری بود، وزارت نیرو دنبال طرح جامعی بود که مسأله اول در این طرح عدالت بوده و مسأله دوم قوانینی است که وجود دارد و بعد از آن حقوقی است که باید رعایت شود؛ بنای دولت این است که بعد از نهایی شدن این طرح جامع با نخبگان منطقه مشورت و نظرات آن‌ها احصا شود.

وی بیان کرد: اولویت اصلی، آب شرب و بعد آب کشاورزی است؛ یک سوم اعتبارات سفر هم فقط برای آب و طرح‌های آبی پیش‌بینی شد؛ اولویت دوم مسأله کشاورزی است و اعتبارات مهمی برای آن در نظر گرفته شده؛ مسأله سوم هم بهداشت و درمان است که در این زمینه برای پایان یافتن پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش سلامت، مبالغی را در نظر گرفتیم.

رئیس جمهور ادامه داد: برای حوزه صنایع دستی هم اعتباراتی در نظر گرفته شد همچنین برای مسأله ورزش و جوانان هم پیش‌بینی‌هایی شد، شرط موفقیت در اعتباراتی که پیش‌بینی شده این است مدیران با جدیت کار را دنبال کنند و در همین زمینه مدیران باید در مرتبه اول نگاه تحولی داشته باشند.

آیت الله رئیسی با تصریح بر نگاه تحولی در بین مدیران گفت:  مدیری که نگاه تحولی نداشته باشد باید کنار رود تا از ظرفیت نیروهای انقلابی و تحول‌خواه استفاده شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بنای ما در دولت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است که نه تنها این کار هزینه کردن نیست، بلکه کاملا سرمایه‌گذاری است؛ امیدواریم مدیران استان کار را به جد پیگیری کنند و گزارش‌های مدیران استان نشان از پیگیری جدی مصوبات باشد؛ عالی‌ترین مقام استان استاندار است که باید مصوبات را پیگیری کند و در مرکز هم معاون اجرایی رئیس‌جمهور مسؤول پیگیری مصوبات سفر خواهد بود.

رئیس هیات وزیران، اضافه کرد: کاری که من امروز در شورای اداری خواستم روی آن کار شود، بحث فرونشست زمین در اصفهان است که در این رابطه باید حتما یک کارگروه تشکیل و علل این اتفاق مشخص شود؛ اگر یکی از دلایل آن خشکی زاینده‌رود باشد. ممکن است همه دلایل نباشد و این احتمال هم است که مثلا چاه‌های غیرمجاز هم در این حادثه دخیل باشند؛ بنابراین دستور دادم تا یک کارگروه سریعا تشکیل شود تا کار را دنبال کند و به مردم گزارش دهد.

وی یادآور شد: طرح جامع احیای زاینده‌رود و بهره‌مندی در اختیار نخبگان منطقه قرار می‌گیرد تا آن‌ها هم نظرات خود را اعلام کنند؛ ما باید مسأله را بدون نگاه بخشی حل کنیم و باید دید با چه امکاناتی می‌توان آن را حل کرد، همه امکانات روی میز است تا بتوانیم این مسأله را حل کنیم.

رئیس قوه مجریه با اشاره به توسعه نامتوازن استان اصفهان گفت: همه بخش‌ها در استان اصفهان برخوردار نیست یا به عبارت بهتر به طور متوازن برخوردار نیست، به این معنی که در بعضی جاها برخوردار و برخی محروم است و در بازدیدهایی هم که من داشتم این را دیدم و این در استان تهران هم وجود دارد. آن دسته از مناطق استان که برخوردار نیست باید مورد توجه قرار گیرد تا برخوردار شود و در سرانه‌های آموزشی و بهداشتی باید طوری تخصیص یابد که مشکلشان حل شود، ما هم در سازمان برنامه و بودجه دنبال این هستیم که عدالت را بتوانیم به بهترین وجه پیاده کنیم.

کد خبر: 71066

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0