25 بهمن 1400 - 7:00 ب.ظ

با حمایت بانک توسعه تعاون؛

از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای تعاون تجلیل شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ۱۲۰ ثانیه ای تعاون با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حمایت بانک توسعه تعاون برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز،

حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین اختتامیه جشنواره در مجتمع فرهنگی تلاش اظهار داشت: هنر و رسانه مهمترین ابزار ابلاغ پیام است و بزرگان دین نیز با اتکا به هنر سخنوری بسیاری از آموزه‌ها را بیان نموده اند.

وی افزود: تعاون، کار و تلاش از ویژگی های اصلی مورد تاکید اقتصاد اسلامی است و رسانه و هنر کاربردهای فراوانی در ترویج فرهنگ کار و تعاون دارند.

عبدالملکی خاطر نشان کرد: عنصر فرهنگ و هنر از مهمترین جایگاه‌های مورد نظر وزارت مردم است و بسیاری از اهداف و راهبردهای وزارتخانه با این دو پدیده مشترکات بسیار دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز امیدواری کرد رخدادهای فرهنگی و هنری به ویژه این جشنواره به صورت مداوم و موثر برگزار گردد و سهم موثری در فرهنگ‌سازی تعاون و کار جمعی ایفا نماید.

مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این رویداد با مشارکت نهادهای تخصصی بخش تعاون از جمله بانک توسعه تعاون،

صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و اتاق تعاون شکل گرفته است و اجرای این جشنواره ها و فعالیت رسانه‌ای و هنری در تقویت عموم و مسئولین به امر تعاون اثرات زیادی دارد.

وی افزود: تعداد 68 اثر از سوی هنرمندان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که 16 اثر به مرحله داوری راه یافته اند . این جشنواره در

دو سطح آماتور و حرفه ای در قالب های مستند داستانی، انیمیشن، موشن گرافیک و استاب موشن در محورهای تعاون، کارگروهی و مشارکتی،

تعاونی ها و اشتغال زنان، تعاونی و بهبود زندگی، تعاونی و تولید ملی، نقش هنر در تعاون، نقش تعاون در سلامت و درمان و همچنین تعاون و حمایت های بانکی و ضمانتی برگزار شده است.

در این مراسم که با حضور حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون برگزار شد، از برگزیدگان بخش‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 48870

منبع: روابط عمومی بانک توسعه تعاون

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0