12 دی 1400 - 11:41 ق.ظ

بانک توسعه تعاون پیشگام در طرح های ملی و اشتغالزایی

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بخش تعاون از مزیت‌ها و امکانات بسیاری برای تحقق اهداف اقتصادی کشور برخوردار است و بانک توسعه تعاون نیز در این بخش با حضور در طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی دستاوردهای گوناگونی داشته است.

به گزارش یاقوت نیوز، حجت اله مهدیان در نشست هم‌اندیشی با مدیران ستادی و استانی به‌صورت ویدئو کنفرانس اظهار کرد: بانک توسعه تعاون در چارچوب‌های قانونی و برای ایفای نقش توسعه‌ای خود عملیات بانکی را صورت داده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون افزود: مدیران ستادی و استانی بانک درصدد هستند تا با بهره‌مندی از نقش مهم سرمایه انسانی، الگوهای مؤثر بانکداری توسعه‌ای را در بخش تعاون پیاده‌سازی نمایند.

مهدیان بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی و اداری مجموعه وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی در تحقق افزایش سرمایه ده هزار میلیارد ریالی بانک مطابق قانون بودجه سال 1400 را ضروری دانست.

وی افزود: مقامات ارشد این دو وزارتخانه نیز تدابیر و اقدامات متنوعی را برای همکاری با سازمان برنامه و بودجه برای تحقق این موضوع مهم در نظر دارند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به تداوم طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل بازگشت اقساط گفت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همواره در پی آن بوده است که در طرح‌های ملی و اشتغال‌زایی پیشگام باشد.
وی افزود: تفاهم‌نامه‌های گوناگونی در سطح ستاد و صف بانک توسعه تعاون با مشتریان حقوقی و حقیقی منعقد گردیده است و باید علاوه بر تأمین رضایت حداکثری مشتریان مطابق تفاهم‌نامه، آن‌ها نیز در اجرا، تعامل مناسب را با این بانک مدنظر داشته باشند.

کد خبر: 31979

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0