18 آذر 1400 - 8:49 ق.ظ

کسب مقام قهرمانی تیم فوتسال آبفای استان اصفهان در مسابقات «جام وحدت»

تیم فوتسال آبفای استان اصفهان قهرمان مسابقات در «جام وحدت» شد.

به گزارش یاقوت نیوز، در این مسابقات که به مناسبت هفته تربیت بدنی و گرامیداشت هفته وحدت بین شرکت های اصفهانی تابع وزارت نیرو برگزار شد، تیم های آبفا، برق منطقه ای، توزیع برق استان، توزیع برق شهرستان، نیروگاه شهید منتظری و نیروگاه اصفهان به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت کردند که پس از انجام 18 مسابقه، تیم فوتسال شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

در مسابقه پایانی «جام وحدت» که  16 آذر ماه جاری برگزار شد، تیم فوتسال آبفای استان اصفهان با نتیجه 3 بر 2 بر تیم برق منطقه ای غلبه کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. گل های این بازی را حمید کاه بنده، مهدی کاظمی و اصغر حیدری برای تیم آبفا به ثمر رساندند.

اعضای تیم فوتسال آبفای استان اصفهان را در این مسابقات محسن پوریامهر، محمد کاظمی، سعید کاظمی، حمید کاه بنده، اصغر حیدری، سجاد سلطانی، سجاد سلیمی و مجید رئیسی تشکیل می دادند که با سرپرستی محسن روستایی و مربی گری داود توسلی به میدان رفتند.

مراسم تجلیل از قهرمان این دوره از مسابقات با حضور مدیرعامل آبفای استان اصفهان و مدیرعامل برق منطقه ای و معاونان این شرکت ها برگزار شد.

 

103

کد خبر: 31476

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0