7 آذر 1400 - 2:35 ب.ظ

سایپا در مسیر سقوط

تیم فوتبال سایپا با حذف از جام حذفی، روزهای خوشی را در سطح پایین‌تر فوتبال ایران سپری نمی‌کند و همین روند می‌تواند آن‌ها را به ورطه سقوط بکشاند.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل ایسنا، تیم فوتبال سایپا در حالی در چارچوب جام حذفی با نتیجه ۲ بر صفر برابر شاهین شهرداری بحران‌زده شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. این در حالی است که آن‌ها سابقه قهرمانی در این مسابقات را در سال ۱۳۷۲ دارند در آن سال آن ها در دو دیدار به مصاف تیم فوتبال جنوب اهواز رفتند که در مجموع به تساوی یک بر یک رسیدند اما سایپا با توجه به گل زده در خانه حریف، قهرمان آن مسابقات شد. شاگردان محمد سعید اخباری به نوعی پرافتخارترین تیم لیگ یک هم به حساب می‌آیند زیرا بیشتری از سایر تیم‌های حاضر در لیگ آزادگان موفق به کسب جام در فوتبال ایران شده‌اند. آن‌ها تاکنون ۳ بار در سال‌های ۱۳۷۲، ۱۳۷۳ و همچنین لیگ ششم قهرمان بالاترین سطح فوتبال ایران شدند. تیمی که در فصل ۸۶-۱۳۸۵، با علی دایی، در رقابت با تیم‌هایی چون استقلال اهواز، پرسپولیس و استقلال به مقام قهرمانی برسد.

البته نارنجی‌پوشان در لیگ یک هم روزهای خوشی را سپری نمی‌کنند و با ۹ امتیاز از ۷ بازی در رده سیزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارند. تیمی که تصمیم گرفت حتی بعد از سقوط هم به محمدسعید اخباری اعتماد کند و با وجود نتایج نامطلوب این مربی چه در ماشین‌سازی و چه در همین سایپا، اخباری هنوز هم نتوانسته قلق تیمش را به دست بیاورد و حتی مقابل شاهین بحران‌زاده هم تن به شکست داد. در این بین، مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه هم به نظر نمی‌رسد نتایج و عملکرد سایپا دغدغه اصلی این روزهایش باشد و تنها در بازی‌های این تیم حضور پیدا می‌کند و در جایگاه مدیرعاملی‌اش می‌نشیند.

 

102

کد خبر: 31332

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0