4 آذر 1400 - 6:48 ب.ظ

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان:

مردم باید به مدیریت مصرف توجه داشته باشند در غیر اینصورت اصلاح تعرفه محقق می شود

مهندس حمید رضا پیر پیران به مناسبت هفته بسیج در نشست تقدیر از پیشکسوتان بسیجی گفت: بسیج با اخلاص در سنگرهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور حضور داشته و این شجره طیبه بدون هیچ چشمداشتی در تمام چالش های پیش روی کشور تمام قامت برای بهبود شرایط گام های بزرگی را برداشته است.

به گزارش یاقوت نیوز، مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان، حضور در جمع بسیجیان پیشکسوت را یک نعمت بزرگ عنوان کرد و گفت: در تابستانی که پشت سر گذاشتیم شما عزیزان بودید که درخصوص مدیریت مصرف اقدامات موثری انجام دادید و در کاهش مصرف برق مشترکین تلاش های زیادی را صورت گرفت.

پیر پیران خاطر نشان کرد: حضور شما پیشکسوتان که بسیجی وار قدم در راه مدیریت مصرف برق گذاشته و زمان و انرژی خود را برای فرهنگ سازی به مردم به کار گرفته اید قابل ستایش و جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه دیدگاه ها در مصرف انرژی باید تغییر کند گفت: برق از گران بهاترین انرژی ها به شمار می آید که با تغییر دیدگاه های مردمی در تمام تعرفه های خانگی، صنعتی، اداری و… باید از مصارف بی رویه جلوگیری شود به طور قطع برای تولید یک مگاوات برق در چرخه تولید، انتقال و توزیع هزینه های هنگفتی صورت می گیرد که متاسفانه مشترکین با تمام گوشزدهایی که به آنها شده است اهمیت چندانی قائل نیستند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان ابراز داشت: آشکار است که مصرف بی رویه انرژی می تواند اثرات بسیار نا مطلوب اقتصادی و زیست محیطی رابه همراه داشته و از این رو مدیریت بهینه مصرف انرژی نیازمند آگاه سازی است که شما مروجین مدیریت مصرف به خوبی انجام دادید اما متاسفانه این اشکال وجود دارد که پس از گوشزدهای شما به مردم متاسفانه برخی از مشترکین راه پر مصرف بودن را همچنان در پیش گرفته اند و به هیچ وجه متوجه اهمیت انرژی برق نیستند.

وی گفت: در حوزه ادارات نیز ما با تمام تلاشی که برای فرهنگ سازی و کاهش مصرف برق داشته ایم متاسفانه بسیاری از ادارات توجه کافی را نداشته و همچنان به مدیریت مصرف بی توجه هستند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مدیریت مصرف برق تنها در کشور ما اعمال نمی شود بلکه در تمام دنیا تنظیم و تعدیل میزان مصرف از اهمیت چشمگیری برخوردار است ولی در کشور ما مشترکین پر مصرف هیچ یک از راهکارهای پیشنهادی را برای تغییر الگوی مصرف انجام نمی دهند.

وی بیان کرد: اگر در شرایط اقتصادی امروز تغییر و اصلاح تعرفه صورت گیرد مردم دچار چالش خواهند شد که این فرایند را مردم با مدیریت مصرف برق می توانند حذف کنند.

پیر پیران در پایان از پیشکسوتان خواست همچون گذشته برای آگاه سازی مردم و اعتماد سازی بیشتر به سراغ مشترکین پر مصرف رفته و شرایط موجود را به آنها گوشزده کنند.

 

103

کد خبر: 31279

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0