3 آذر 1400 - 12:36 ق.ظ

به منظور بررسی مسائل و مشکلات درمانگاه ها؛

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان با نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس دیدار کرد

یاقوت نیوز- به منظور بررسی مسائل و مشکلات درمانگاههای شاهین شهر، میمه و گز برخوار، دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان با حاجی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخواردر مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس صورت گرفت.

به گزارش یاقوت نیوز؛ به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، با حضور حاجی نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار و دکتر اعتصام پور مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان جلسه ای با هدف بررسی مشکلات مراکز درمانی این مناطق برگزار گردید.
دکتر اعتصام پور با اذعان به اینکه حد فاصل شاهین شهر و گز برخوار درمانگاهی نیست و مردم به درمانگاه گز برخوار که با همت مرحوم تاج الدین و مرحوم دکتر نوربخش به بهره برداری رسید دسترسی دارند گفت : با توجه به این حد مراجعه کننده نیاز به یک حرکت جدید در بحث دندانپزشکی داریم.
مدیر درمان اصفهان گفت: در قسمت دندانپزشکی فضایی که دیده شده در چارت درست است ولی در اجرا و عملیات دچار اشکال شد و چون فضای موجود گنجایش اضافه کردن یونیت را ندارد بسیار مشکل داریم و باید از ظرفیت خیرین استفاده کرد که حدود 200 میلیون تومان کمک خواهند کرد و شهرداری هم برای این منظور اعلام آمادگی کرده و برای ساخت و ساز جدید شورای شهر باید کمک کند.
دکتر اعتصام پور گفت: طی تماس تلفنی با شهردار مقرر شد که مشکلات درمانگاه برای پایان کار و ارتقاء ساخت و ساز درمانگاه مرتفع گردد.
وی گفت صرف نظر از تعارف، تشکر از آقای حاجی نماینده دوست داشتنی در پیگیری کارها  برای ما ارزشمند است.
مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان، با بیان اینکه این مرکز با تلاش همکاران خدوم در حال خدمت رسانی به بیمه شدگان می باشد، گفت: ما حاضریم از تمام ظرفیت آن استفاده کنیم و در صورت نیاز شیفت عصر را فعال کنیم و مد نظر داشته باشیم نباید منابع سازمان را هدر دهیم.
دکتر اعتصام پور افزود: مشکلات نوبت دهی را برطرف خواهیم کرد و مردم دیگر نیاز نیست از صبح زود جهت گرفتن نوبت به درمانگاه مراجعه کنند.
حسینعلی حاجی نماینده مردم شهرستانهای شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام مدیر درمان و مسئولین مراکز درمانی تامین اجتماعی این مناطق به امر خدمت رسانی به امر بیمه و درمان مردم عزیز، بر امر توسعه فضاهای فیزیکی درمان تامین اجتماعی تاکید کرد.

 

کد خبر: 31252

منبع: اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0