30 آبان 1400 - 12:30 ق.ظ

میزبانی باریج‌اسانس و مهرسان در هفته پنجم لیگ والیبال

هفته پنجم لیگ برتر زنان فردا ( یکم آذرماه ) با پنج دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های باریج اسانس کاشان و مهرسان در حساس‌ترین بازی‌های این هفته میزبان هستند.

به گزارش یاقوت نیوز، در نخستین مسابقه این هفته که از ساعت ۱۴ در خانه والیبال تهران آغاز خواهد شد، تیم سایپا میزبان بانوان ورامین است. نارنجی‌پوشان با ۴ برد و ۱۱ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارند و نماینده ورامین بدون برد و امتیاز در انتهای جدول است. به نظر نمی‌رسد که شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا برای شکست حریف در هفته پنجم لیگ برتر زنان مشکل خاصی داشته باشند. تیم ریف اصفهان نیز که بدون برد و با یک امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد، این هفته در سالن امام علی (ع) اصفهان میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

مسی‌ها در تقابل با ریف به دنبال کسب دومین برد خود هستند، از سوی دیگر شاگردان سعیده جعفری در تیم ریف امیدوار به نخستین پیروزی با استفاده از امتیاز میزبانی در این مسابقه هستند. یکی از بازی‌های حساس هفته پنجم لیگ برتر زنان در کاشان برگزار خواهد شد و تیم باریج اسانس این شهر در سالن هفت مهر میزبان ستارگان فارس خواهد بود. نمایندگان کاشان و شیراز با سه برد در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند. تیم ذوب‌آهن اصفهان صدرنشین لیگ برتر زنان در هفته پنجم میهمان جوانان زرتشتی یزد است. یزدی‌ها این هفته کار بسیار دشواری برابر پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها دارند و ذوبی‌ها نیز برای تداوم صدرنشینی محکوم به شکست میزبان خود هستند. تیم‌های مهرسان و پیکان تهران که با دو برد و به ترتیب ۶ و ۵ امتیاز در رتبه‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند، در دومین دیدار حساس هفته پنجم در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.این مسابقه از ساعت ۱۷ در خانه والیبال تهران آغاز می‌شود و دو تیم برای کسب سومین برد خود تلاش خواهند کرد.

 

102

کد خبر: 31172

منبع: سرویس ورزشی

برچسب ها: , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0