27 آبان 1400 - 4:25 ب.ظ

دی، شلوغ ترین ماه برای وزارت ورزش

نخستین مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم با برپایی ۱۰ مجمع در دی ماه امسال برگزار می‌شود که این حجم از برگزاری مجامع در طول یک ماه در ادوار گذشته سابقه نداشته است.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از ایرنا، این ۱۰ مجمع انتخاباتی در روزهای ۱۱ تا ۲۲ دی ماه و قبل از مجمع انتخاباتی کمیته‌ملی‌المپیک برگزار می شود. آخرین مجمع انتخاباتی کمیته‌ملی‌المپیک ۲۵ دی ۹۶ برگزار شده است.

با اعلام معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای بر این اساس انتخابات فدراسیون نابینایان ۱۱ دی ماه، کوهنوردی ۱۲ دی ماه، فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی ۱۳ دی ماه، فدراسیون کبدی ۱۴ دی ماه، تکواندو  ۱۵ دی ماه، بوکس ۱۸ دی ماه، بسکتبال ۱۹ دی ماه، شنا ۲۰ دی ماه، تیراندازی ۲۱ دی ماه و اسکیت هم ۲۲ دی ماه برگزار می‌شوند. از این تعداد، چهار مجمع انتخاباتی به فدراسیون‌های المپیکی تیراندازی، بسکتبال، بوکس و تکواندو اختصاص دارد.

همچنین دوره چهارساله ریاست فدراسیون رامین طباطبایی در بسکتبال، محمدپولادگر در تکواندو، علی دادگر در تیراندازی، حسین ثوری در بوکس،  محمدرضا مظلومی در نابینایان، رضا زارعی در کوهنوردی، حسین بابویی در دانش آموزی، عباس اورسجی در کبدی و محمدرضایی در اسکیت به پایان رسیده است. بر این اساس دوره چهارساله ریاست فدراسیون اسکیت، ژیمناستیک و تیراندازی در تیرماه، ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، کوهنوردی و صعودهای ورزشی و ورزش‌های دانش‌آموزی و کبدی در آذرماه پایان یافته و دوره چهارساله فدراسیون‌های تکواندو، بوکس، شنا، شیرجه و واترپلو و بسکتبال هم در دی ماه پاپان می یابد.

 

102

کد خبر: 31119

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0