26 آبان 1400 - 12:43 ق.ظ

سعید بزرگی خبر داد:

صبا فولاد خلیج فارس باز هم رکورد زد

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس گفت: همه موفقیت های بدست آمده حاصل لطف خداوند متعال و همدلی و همت پرسنل و کارگران خدوم صبا فولاد خلیج فارس است.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس، سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس در حاشیه کنفرانس بین المللی صنعت فولاد و در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد موفق شرکت صبا فولاد خلیج فارس در سال مالی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ تصریح کرد: طی ۱۸ ماه حضور اینجانب در شرکت صبا فولاد خلیج فارس با لطف خدا و ایجاد باور ما می توانیم در پرسنل و همچنین تکیه به توان داخلی و اعتماد به جوانان، توانستیم رکورد های پی در پی را در تولید فروش و سود آوری به ثبت برسانیم.

بزرگی گفت: امروز با افتخار باید اعلام کنم در ۲۴ آبان ماه مجددا جوانان متخصص و کارآمد و کارگران خدوم در صبا فولاد توانستند رکورد جدید را تولید روزانه به ثبت برسانند.

مدیرعامل صبا فولادخلیج فارس افزود: علاوه بر آن میانگین ریت تولید( میزان تولید بر ساعت ) نیز رکورد جدیدی را به ثبت رسانید و با این حساب، دهمین رکورد در عرصه تولید را در یک سال گذشته به ثبت رسید.

وی مراتب قدردانی و سپاس خود را از حمایت‌های وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی، مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران عامل هلدینگ های صبا انرژی و آتیه صبا اعلام نمود و اظهار داشت: از کارگران، پرسنل و مدیران شرکت صبا فولاد خلیج فارس برای تحقق این موفقیت تشکر میکنم و این موفقیت را به خانواده بزرگ بازنشستگان که سهام داران اصلی شرکت هستند، تبریک می گویم.

 

103

کد خبر: 31094

منبع: روابط عمومی صبا فولاد خلیج فارس

برچسب ها: , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0