26 آبان 1400 - 10:42 ق.ظ

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان عنوان کرد:

توجه به فناورهای نوین و ارایه خدمات در راس برنامه های شرکت

نشست هماهنگی کنترل پذیری مصرف و آمادگی جهت عبور موفق از شرایط ایجاد شده در حوزه انرژی که با حضورمعاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر ،مدیران شرکت برق استان و چهار محال و بختیاری در محل پارک فناوری های نوین شرکت توزیع برق اصفهان برگزار شد

به گزارش یاقوت نیوز، مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان در این نشست گفت: تلاش های صورت گرفته در ارائه خدمات غیر حضوری به مردم بخصوص از دو سال قبل و با شیوع بیماری کرونا  قابل تقدیر است.

حمیدرضا پیر پیران افزود: خوشبختانه با اقدامات جهادی صورت گرفته، ۹۸درصد خدمات در شرکت توزیع برق اصفهان به صورت غیر حضوری به مشترکین عرضه می شود و این شرکت توانست در سطح استان و شهرستان اصفهان رتبه های شاخص را در جشنواره های متعدد ملی و استانی به خود اختصاص دهد.

وی گفت: شرکت های توزیع استان و شهرستان اصفهان به لحاظ اقداماتی که در راستای فعالیت های شاخص تکریم ارباب رجوع و کمک به مردم انجام داده اند، رتبه نخست را در بین دستگاه های اجرایی استان به خود اختصاص داده اند.

حمیدرضا پیر پیران اظهار داشت: دو شرکت توزیع برق در اصفهان در طول ۶سال گذشته رتبه های نخست جشنواره شهید رجایی را به خود اختصاص داده اند و در محافل و مجالس مختلف عملکرد این شرکت مورد تحسین بوده است.

وی ادامه داد: در شرکت های توزیع برق توجه به فناوری های نوین در صنعت برق بسیار مهم و با اهمیت است و تامین برق پایدار و ارائه خدمات به ساده ترین روش ممکن در راس برنامه ها قرار دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان با اشاره به ابلاغیه شرکت توانیر مبنی بر نصب کنتورهای برق هوشمند برای مشترکین استان های چهارمحال بختیاری و اصفهان افزود: معتقدیم با تمام توان باید به سمت هوشمند سازی کنتورهای مشترکین پیش برویم چرا که این امر در راستای مصرف بهینه انرژی بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: برای پیشرفت طرح هوشمند سازی کنتورهای مشترکین ضرورت توجه به امنیت اطلاعات و دیتا سنترها بسیار با اهمیت است از این رو.بایستی در شرکت توانیر در این زمینه تدابیری صورت گیرد.

پیرپیران گفت: اگر زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری شرکت توزیع برق توسعه یابد می توانیم در بحث حملات سایبری امنیت بیشتری داشته باشیم.

 

103

کد خبر: 31083

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0