24 آبان 1400 - 4:32 ب.ظ

نجفی خبر داد:

همایش ملی «پویش اشتغال» در دانشگاه آزاد استان اصفهان برگزار می شود

در راستای همکاری مراکز آموزش عالی کشور و بخش صنعت برای ایجاد تحول و رونق در اشتغال دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه ها، همایش ملی این طرح با عنوان «پویش اشتغال» برای تبیین مسیر اجرایی و راهکارهای عملیاتی شدن آن در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش یاقوت نیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: در ادامه اجرای طرح ملی اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان، همایش ملی «پویش اشتغال» با هدف ارائه راهکارها و مسیر اجرایی آن با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار می گردد.

پیام نجفی اظهار کرد: در راستای آموزش و مهارت آموزی دانشجویان در بنگاه های اقتصادی و نهادهای اجتماعی و همچنین ایجاد اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان، طرح «پویش اشتغال» توسط دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان اجرا و نتایج مطلوب آن باعث بازخوردهای مثبت این طرح در سطح کشور گردید.

وی افزود: همایش ملی «پویش اشتغال» با هدف ارائه طرح پویش، راهکارها و مسیر اجرایی آن، در روز شنبه مورخ 1400/08/29ساعت ۹ صبح با حضور نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، روسای اتاق بازرگانی و مسئولان کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار می گردد.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش، عملی شدن اهدافی از قبیل اشاعه مدل موفق اشتغال همزمان با تحصیل در سطح کشور، رفع موانع و تسهیل شرایط اشتغال دانشجویان، تربیت نیروی متخصص مورد نیاز بخش صنعت و بنگاه های اقتصادی از طریق تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه و کاربردی کردن آموزش، پژوهش و فناوری در میان دانشجویان است.

 

103

کد خبر: 31017

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0