18 آبان 1400 - 9:32 ق.ظ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

رصد و پایش هفتگی کالاهای اساسی در جلسات تنظیم بازار صورت می پذیرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از رصد و پایش کالاهای اساسی استان در جلسات هفتگی کارگروه تنظیم بازار استان خبر داد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، علی تشنه دل در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان که به ریاست شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار شد با اعلام این خبر گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور و دستور معاون اول رئیس جمهور، جلسات کارگروه تنظیم بازار به صورت هفتگی و با دستور کار مشخص جهت رصد و پایش کالاهای اساسی در استان برگزار می شود.

وی افزود: در بحث فراوانی کالاهای اساسی و ذخایر کالاهای استراتژیک هیچ گونه کمبودی در استان و در سطح واحدهای عرضه کننده مشاهده نمی شود و در بازار گوشت مرغ و تخم مرغ به ثبات مورد نظر رسیده ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه از برخورد جدی با مسببین نابسامانی های اخیر در بازار مرغ و تخم مرغ خبر داد و تصریح کرد: با هرگونه عرضه غیر قانونی و خارج از شبکه کالاهای اساسی خصوصا مرغ و تخم مرغ به طور جدی برخورد و اعمال قانون خواهد شد.

علی تشنه دل با اشاره به دیگر دستور کار این نشست اضافه کرد: در این جلسه گزارشی از وضعیت کالاهای اساسی در استان توسط بازرسی اتاق اصناف مرکز استان ارائه و همچنین پیرامون نحوه مواجه با محموله های مرغ زنده فاقد گواهی حمل بهداشتی طیور توسط پلیس امنیت اقتصادی و سازمان جهاد کشاورزی گزارشی بیان شد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار کارگروه اظهار داشت: مقدمات لازم برای هماهنگی به‌منظور خرید میوه شب عید برای استان از طریق مبادی امر در حال انجام است و در خصوص بحث ذخیره‌سازی مناسب و مطلوب کالاهای اساسی و استراتژیک در استان از طریق به‌کارگیری سردخانه های مجهز تاکید شد.

 

103

کد خبر: 30834

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان

برچسب ها: , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0