14 آبان 1400 - 10:26 ق.ظ

مدیر درمان استان اصفهان عنوان کرد:

هدف ما ارتقاء کیفیت خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان می باشد

دکتر اعتصام پور در دیدار با نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت پلی کلینیک خمینی شهر تنها درمانگاه استان می باشد که فیزیو تراپی دارد و هدف ما ارتقاء کیفیت خدمات درمانی است.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان، مدیر درمان به ساخت درمانگاه جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به جمعیت حدود 250هزار بیمه شده این شهرستان از نظرمن ساخت درمانگاه بزرگ و سطح بالا در نزدیک فرمانداری شهرستان که به شهر درچه نیز نزدیک است بهتر است تا یک درمانگاه سطح پایین و کوچک در شهر درچه ساخته شود.
دکتر اعتصام پور با پیشنهاد تشکیل جلسه نماینده مردم شهرستان با مدیر عامل سازمان اظهار داشت: استان اصفهان اولین استان در سطح کشور می باشد که اقدام به تشکیل ستاد هدایت و توزیع بیمار  نموده است. و درحال حاضر 200 هزار پرونده الکترونیکی دیابتی در مراکز درمانی استان تشکیل شده است.
مدیر درمان استان با تاکید برافزایش ساعت کار درمانگاههای سطح استان و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی گفت پذیرش بیماران 65سال به بالا در مراکز درمانی  بدون نوبت می باشد و در مراکز بستری طرف قرار داد با فرانشیز صفر درمان می شوند.
نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیر درمان به این شهرستان گفت: در شهر درچه حدود 35 هزار بیمه شده دارد که چندین سال است پیگیر ساخت درمانگاه می باشند.
حجت السلام و المسلمین نقد علی با اشاره به مشکلات درمانگاههای شهرستان خمینی شهر و نیاز این شهرستان به ارتقاء خدمات درمانی گفت با مدیر عامل سازمان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جلساتی برگزار و دستوراتی نیز از وزیر جهت ارتقاء درمانگاهای این شهرستان گرفتم. و از مدیر درمان می خواهیم که تجهیزات این مرکزرا بروز نماید.
رئیس پلی کلینیک شادروان تاج الدین هم ضمن خیر مقدم به میهمانانو ارائه گزارشی از خدمات،  گفت هدف این پلی کلینیک رسیدگی به بیماری های مزمن می باشد و ارتقاء کیفیت درمان از اهداف اصلی این پلی کلینیک می باشد
دکتر حسینی نژاد با اشاره به اضافه شدن پزشک داخلی و عفونی در پلی کلینیک اظهار داشت: ویزیت قلب در هفته سه روز انجام می شود و در صورت نیاز خدمات اکو کاردیو گرافی انجام  می شود

وی با اشاره به تراکم بیماران در بخش پزشکان متخصص و فیزیو تراپی درمانگاه که باعث نارضایتی برخی از بیمه شدگان شده است گفت: تلاش می کنیم تا با استفاده از بخش خصوصی این مشکل نیز بر طرف گردد.
گلفروشانی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان خمینی شهر هم ضمن تشکر از خدمت مدیر درمان به این شهرستان گفت: مشکلات فعلی در این پلی کلینیک کمبود برخی از تجهیزات و کمبود پزشک در این مرکز می باشد.
رئیس کانون بازنشستگان شهرستان خمینی شهر با اشاره به جمعیت بیمه شده این شهرستان گفت عدم وجود پزشک متخصص در شیفت عصر سبب نارضایتی بیمه شده است که من از مدیر درمان تقاضا دارم به این مهم رسیدگی نمایند.
در پایان نیز دکتر درخشانپور نیز با ارائه گزارشی از ارائه خدمات درمانی در درمانگاه شماره 2 خمینی شهر گفت به همت مدیر درمان آموزش پزشکان عمومی در خصوص دیابت انجام شد و آنها می توانند در حد یک پزشک متخصص غدد ویزیت نمایند ضمن اینکه این آموزشها باعث شد پنج نفر از بیماران دیابتی این مرکز را از قطع شدن پا نجات دهد و چندین بیمار را هم از کور شدن چشم بر اثر دیابت.
در پایان این نشست دکتر اعتصام پور به اتفاق نماینده شهرستان خمینی شهر از واحد های مختلف درمانگاه بازدید و با حضور در جمع مراجعین از نزدیک در جریان مشکلات بیمه شدگان قرار گرفتند.

 

103

کد خبر: 30718

منبع: روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0