12 آبان 1400 - 8:35 ق.ظ

تقدیر از کارکنان نمونه و برگزیدگان جشنواره شهید رجایی آبفای استان اصفهان در سال 1399

در مراسمی از کارمندان نمونه و برگزیدگان جشنواره شهید رجایی آبفای استان اصفهان در سال 1399 تقدیر شد.

به گزارش یاقوت نیوز، در این مراسم که مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و مناطق خودگردان آبفای استان حضور داشتند، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از خدمات ارزنده 76 کارمند نمونه این شرکت قدردانی به عمل آمد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در این مراسم پیشرو بودن آبفای استان اصفهان در صنعت را به دلیل برخورداری از نیروی انسانی متعهد، متخصص و کارآمد دانست و تصریح کرد: در سال های اخیر آبفای استان اصفهان توانست با نیروهایی که قدرت تصمیم گیری و حل مساله دارند، بر چالش های متعدد این صنعت غلبه کند.

هاشم امینی افزود: آبفای استان اصفهان با تکیه بر دانش و تخصص کارکنان و استفاده از شیوه های نوین توانست خدمات آبفا را به بهترین شکل در اختیار متقاضیان قرار دهد و انتظار می رود کارکنان با خلاقیت، نوآوری و مسئولیت پذیری خود، با قوت به خدمت رسانی ادامه دهند.

وی در مورد ویژگی های یک کارمند نمونه گفت: کارمندان آبفای استان اصفهان باید علاوه بر اینکه به لحاظ تخصصی به روز باشند، مهارت های تعاملی مانند روابط اجتماعی، مهارت های ارتباطی و ویژگی های فردی خود را نیز تقویت کنند.

امینی با اشاره به گذر از بحران کم آبی در استان اعلام کرد: در تابستان سال جاری به رغم محدودیت های شدید منابع آبی، آبفای استان اصفهان توانست آب شرب مردم در شهرها و روستاهای تحت پوشش را تامین کند و روند خدمات رسانی به مردم به صورت مستمر و پایدار ادامه یافت.

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به این که تا قبل از شیوع ویروس کرونا مراسم تقدیر از کارکنان نمونه در جمع خانواده آن ها برگزار می شد، گفت: بر این اعتقاد هستیم که از کارمندان نمونه باید در حضور خانواده های شان تقدیر کرد، تا قدر زحمات این نیروهای خدوم بیشتر دانسته شود.

 

103

کد خبر: 30685

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0