10 آبان 1400 - 11:45 ق.ظ

همکاری منطقه آزاد انزلی در برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با مهندس علی اوسط اکبری مقدم، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان دیدار کرده و در خصوص ساز و کار همکاری در مسیر برگزاری هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این دیدار با اشاره به همکاری مشترک صورت گرفته در برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر،اظهار داشت: از مهمترین کارکردهای رسانه، ایفای نقش محوری در هدایت جامعه است و اساساً رسالت رسانه بیداری و هوشیاری جامعه می باشد که باید مورد توجه و تأکید بیشتری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین همایش هایی می تواند به گسترش آگاهی میان جامعه منجر شود؛ اضافه کرد: رعایت اخلاق حرفه ای و اجتماعی و شفاف سازی در امور از سوی رسانه ها باید بیش از پیش مورد تأکید قرار داد.

اکبری مقدم برگزاری دوره ها و پنل های آموزشی و تخصصی را حائز اهمیت برشمرد و بر همکاری سازمان متبوع خودر برگزاری پرشورتر همایش مزبور تصریح نمود.

در این دیدار سرهنگ پاسدار حسن حبیبی جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان؛ خبر،گزارش،تیتر،یادداشت،کاریکاتور،مستند کوتاه،کلیپ و موشن گرافیک،اینفوگرافیک و عکس را قالب های هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر عنوان کرده و گفت: امید می رود تجربه خوب همکاری دو نهاد در برگزاری ششمین دوره،در دوره هفتم نیز به نحو مطلوب به اجرا رسانده شود.

وی ظرفیت ها و جایگاه ملی منطقه آزاد انزلی در عرصه اطلاع رسانی و رسانه ای کشور مهم عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود که همکاری های سپاه قدس گیلان به فرهنگ سازی و. بازتولید محورهای جشنواره ابوذر منجر گردد.

گفتنی است در این دیدارسرهنگ مهدی پارسا رییس سازمان بسیج رسانه استان،محمد حسن پور دبیر جشنواره و مهندس هرمز ربانی عضو موظف هیأت مدیره و مهدی کاظمیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد حضور داشتند.

لازم به ذکر است آخرین‌ مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ است و امیدآفرینی (مطالبه‌گری،الگوسازی)، مردمی کردن دفاع و امنیت(امنیت پایدار)،روحیه جهادی و انقلابی (الگوهای اقدام انقلابی و روحیه جهای در بسیج)،آسیب‌های اجتماعی،مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه،دشمن شناسی،توان داخلی،خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها،سبک زندگی،مدیریت بر فضای مجازی،دفاع مقدس،ایثار و شهادت از محورهای جشنواره مزبور می باشند.

آثاری قابلیت شرکت در جشنواره را خواهد داشت که از ابتدای دی‌ماه ۹۹ تا ۲۵ آذر سال ۱۴۰۰ در رسانه منتشرشده و هر خبرنگاری تنها می‌تواند پنج اثر به جشنواره ارسال کند و آثار را تا ۲۵ آذر ۱۴۰۰ تنها به سایت www.AbozarGilan.ir ارسال کنند.

 

103

کد خبر: 30617

منبع: مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0