10 آبان 1400 - 9:30 ق.ظ

حضور فعال تیم واکنش سریع و مدیریت بحران آبفای اصفهان در مانور هفته پدافند غیرعامل

یاقوت نیوز- تیم واکنش سریع و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در رزمایش سراسری تست آماده به کاری مولدهای برق اضطراری مراکز طبقه بندی شده و مانور لحظه صفر، حضوری فعال داشت.

به گزارش یاقوت نیوز، مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE  شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در رزمایش سراسری تست آماده به کاری مولدهای برق اضطراری که در محل دیسپاچینگ شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان برگزارشد، به طور همزمان برق تاسیسات 6 منطقه آبفای استان قطع  شد که دوباره در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از مولد های برق اضطراری، در مدار بهره برداری قرار گرفت.

ابراهیم محمدی با بیان این که هدف از نکوداشت هفته پدافند غیرعامل،کاهش آسیب پذیری در برابر تهدید ها و بحران هاست اعلام کرد: در رزمایش سراسری تست آماده به کاری مولدهای برق اضطراری، برق تاسیسات آبفای صارمیه، تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی جی، پمپاژ آب روستای دستگرد مار، تصفیه خانه آب باباشیخعلی، ایستگاه پمپاژ نطنز و ایستگاه پمپاژ شاهین شهر قطع شد و سپس مولدهای برق اضطراری در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به شعار سال جاری هفته پدافند غیر عامل ” پدافند غیر عامل ، ایران پایدار ” گفت : آبفای استان اصفهان همچنین به منظور ایجاد آمادگی واکنش سریع در شرایط اضطرار پس از هرگونه حادثه، در مانور لحظه صفر  به صورت میدانی در خیابان آتشگاه، خیابان شهید حجازی، نبش خیابان بهستان حاضر شد.

مدیر مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE  آبفای استان اصفهان تصریح کرد: در مانور لحظه صفر، تیم  واکنش سریع و مدیریت بحران با مهار شکستگی خطوط انتقال آب، آمادگی خود را در مقابله با هر گونه حادثه غیر مترقبه به نمایش گذاشت.

محمدی افزود: میزان آمادگی و آشنایی کافی در هنگام وقوع حوداث می تواند منجر به کاهش تلفات، خسارات و ایجاد آمادگی لازم در انجام اقدامات مورد نیاز و هماهنگی و برنامه ریزی با سازمان های مختلف امداد رسان شود .
شایان ذکر است که استان اصفهان جانشین تهران در مدیریت بحران است و بر این اساس در مانور لحظه صفر،  تیم های امدادی و مدیریت بحران هلال احمر، فوریت‌های پزشکی،  آتش نشانی،  شرکت گاز، برق،  آب و فاضلاب و شهرداری  در این مانور به ایفای نقش پرداختند.

 

103

کد خبر: 30609

منبع: یاقوت نیوز

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0