4 آبان 1400 - 12:14 ق.ظ

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت:

آمادگی بیمه سلامت برای پرداخت کامل هزینه بیماران صعب العلاج

ناصحی گفت: زندانیان و معتادان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و بیمه سلامت خدمات خوبی را داده است.

به گزارش یاقوت وطن، محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت صبح امروز در مراسم سالروز تصویب قانون بیمه همگانی کشور که در سازمان بیمه سلامت گزارش شد با اشاره به تحت پوشش بودن درمان بیماران کرونا در کشور اظهار کرد: بیمه سلامت تا پایان مرداد ماه مطالبات بخش خصوصی و عمده بخش دولتی را پرداخت کرده است سازمان بیمه سلامت بیشتر از ۴۲ میلیون نفر را پوشش داده است و ۸۰ درصد از جمعیت کشور و کارکنان ، خانواده محترم شهدا، عشایر و سایر اقشار تخت پوشش بیمه سلامت هستند.

او ادامه داد: زندانیان و معتادان تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.بیمه سلامت دارای پنج صندوق بیمه گر خدمات خوبی را داده است. در سال گذشته نسخه نویسی الکترونیکی را با تمام مشکلات پیشرفت داشته ایم و برخی از استان ها مانند کردستان و کرمان به طور کامل در بخش دولتی و خصوصی تحت پوشش نسخه نویسی الکترونیکی قرارگرفته اند.

ناصحی بیان کرد: در پوشش جمعیت خدمات کارهای خوبی انجام گرفته است و خدمات ما به مردم هر روز بیشتر می شود. سال گذشته بیماری اوتیسم را تحت پوشش قرار داده ایم. توانبخشی این بیماری را در پنج دانشگاه تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و بیمه سلامت آمادگی دارد تا هزینه های بیماری های صعب الاعلاج را به طور کامل تحت پوشش قرار بدهد.

او افزود: امروزه ماهیانه ۴۸۰ هزار میلیارد تومان نسخه الکترونیکی را پرداخت کرده ایم. نگاه بیمه سلامت این است که هزینه ای از جیب مردم در زمینه درمان بیماری کم تر پرداخت کنند.

ناصحی افزود: ریاست جمهور گفتند که نیمی از هزینه های درمان مردم باید کاهش پیدا کند که این کار جز با کاهش بار هزینه ها از دوش مردم انجام نمی شود.

104

کد خبر: 30454

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0