19 مرداد 1400 - 8:13 ق.ظ

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر:

اقدامات و خدمات قابل ارائه در شهر مرهون تلاش‌های همه کارکنان شهرداری شاهین‌شهر است

شهردار، معاونان، مدیران عامل سازمان های تابعه و برخی از مدیران شهرداری شاهین شهر با اعضای جدید شورای اسلامی دوره ششم شهر دیدار نمودند.

به گزارش یاقوت وطن، رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در این دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: اقدامات و خدمات در شهر اعم از عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی و خدماتی مرهون تلاش های همه کارکنان شهرداری شاهین شهر است. بهرام عمویی در ادامه از خدمات و زحمات صادقانه و خالصانه شهردار و کارکنان شهرداری تشکر نمود و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم به وظایف محوله خود به خوبی و درستی عمل نموده تا در پیشگاه خداوند و مردم سربلند باشیم.

عمویی با بیان اینکه در این مقطع از زمان شرایط دشواری را در پیش رو خواهیم داشت گفت: ان شاء الله با همکاری ، وحدت و همدلی یکدیگر بتوانیم خدمات شایسته ای به شهروندان ارجمند ارائه نماییم.

 احمدرضا پری تبار سرپرست شهرداری شاهین شهر نیز در این دیدار گفت: به حمدالله همه معاونان و مدیران شهرداری با تجارب بالای مدیریتی خود در حال خدمت به شهروندان فهیم شهر هستند.

 وی در ادامه با بیان اینکه علی رغم سختی ها و مشکلات ولی با توکل بر خداوند متعال و همکاری یکدیگر توانستیم آنها را مرتفع یا مدیریت نماییم گفت: تا زمانیکه مسوولیت داشته و مشغول فعالیت هستیم برای خدمت به خلق خدا از وظیفه قانونی و شرعی خود لحظه ای کوتاهی نخواهیم نمود. پری تبار تصریح نمود: ان شاء الله با مساعدت و راهنمایی های اعضای محترم شورای اسلامی شهر بتوانیم تکلیفمان که همانا خدمت به شهروندان عزیز است را به نحو احسن انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند متعال و شهروندان گرانقدر  سربلند باشیم.

گفتنی است در این دیدار سایر اعضای شورای اسلامی شاهین شهر ضمن تشکر از زحمات کارکنان شهرداری  به بیان نقش و جایگاه شهرداری پرداخته و بر لزوم ارائه خدماتی شایسته تر از گذشته به شهروندان شریف شاهین شهر تأکید نمودند.

104

کد خبر: 30324

نویسنده: مهران احمدی

منبع: یاقوت وطن

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0