31 شهریور 1400 - 8:24 ق.ظ

دکتر علی پارسا:

با همکاری مردم شهرستان شاهین شهر و میمه دوز اول واکسیناسیون تا آخر هفته به پایان می رسد

از امروز  اغاز عملیات واکسیناسیون کلیه افراد بالای 18سال کلیه مناطق روستایی و شهرهای گز، گرگاب، میمه  وزوان و لایبید در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش یاقوت وطن،  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه اعلام کرد: در حال حاضر  تعداد حدود 100000 نفر دُز اول واکسن و 50000 نفر نیز دُز دوم را دریافت کردند.

دکتر علی پارسا در ادامه با اشاره به پوشش واکسیناسیون شهرستان شاهین شهر و میمه در شاخص  دُز اول واکسن بیش از51 درصد و دوز دوم 23 درصد است ادامه داد: پوشش واکسیناسیون مناطق روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر بیش از 70 درصد میباشد که  تلاش می‌کنیم با استقبال و مراجعه مردم تا پایان هفته جاری عملیات واکسیناسیون جمعیت بالای 18 سال در این مناطق به پایان برسد.

دکتر پارسا افزود: انشالله از فردا شیفت عصر مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهر گز و پایگاه واکسیناسیون شهر گرگاب هم فعال خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر متولدین 1368 به قبل در شهر شاهین شهر می‌توانند با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان اقدام به دریافت واکسن نمایند. دکتر پارسا یادآور شد: مرکز تجمیعی واکسیناسیون بحرالعلوم از 8 صبح تا 23 و مرکز تجمیعی واکسیناسیون انقلاب از 8 صبح تا 20 فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان میباشد و امیدواریم  بزودی مرکز واکسیناسیون خودرویی در شاهین شهر  کار خود را آغاز  کند  تا روند واکسیناسیون شتاب بیشتری پیدا کند.

 رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در پایان گفت مجدداً تاکید مینمایم داشتن پرونده بهداشت سامانه سیب برای دریافت واکسن الزامی است و شهروندانی که فاقد پرونده بهداشت هستن در ساعات اداری به نزدیک ترین پایگاه بهداشت محل سکونت مراجعه نمایند.

  اطلاع از وضعیت پرونده بهداشت از طریق آدرس https://estelam.mui.ac.irامکان پذیر میباشد زیرا مشکلی در زمینه تأمین واکسن نداریم و با همکاری مردم امیدواریم عملیات دوز اول واکسیناسیون را تا پایان هفته آینده به 100درصد برسانیم و  این مهم در گرو همکاری مردم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون است.

104

کد خبر: 30321

نویسنده: مهران احمدی

منبع: یاقوت وطن

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0