24 مهر 1400 - 12:12 ق.ظ

افتتاح مرکز پایش سلامت و طب کار ذوب آهن اصفهان

مراسم افتتاحیه مرکز پایش سلامت و طب کار ذوب آهن اصفهان واقع در بیمارستان شهید مطهری با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولین این شرکت در سالن اجتماعات بیمارستان مذکور برگزار شد.

به گزارش یاقوت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به همراه  مهرداد تولائیان معاون بهره برداری، مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت، محمد جعفر صالحی معاون خرید، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، علیرضا رضوانیان رئیس کمیسیون معاملات شرکت، علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری و دیگر مسئولین این بیمارستان ضمن افتتاح مرکز پایش سلامت و طب کار از مراحل نهایی راه اندازی بخش MRI و سنگ شکن در بیمارستان شهید مطهری بازدید کردند.
یزدی زاده در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: مرکز پایش سلامت و طب کار شرکت با مبنا قرار دادن پیشگیری که مقدم بر درمان است، تاسیس شده و تلاش می کند با پایش سلامت کارکنان، پیش بینی لازم در خصوص وضعیت سلامت آن ها و بیماری های احتمالی را ارائه دهد تا افراد بتوانند نسبت به پیشگیری اقدام نمایند.
وی افزود: برای خانواده های ذوب آهنی این موضوع اهمیت ویژه ای دارد که بدانند کارکنان ذوب آهن اصفهان به جهت حفظ سلامتی، تحت مراقبت هستند و اقدامات لازم نه تنها برای درمان، بلکه جهت پیشگیری از بیماری و مشکلات جسمی جهت آنها انجام می شود.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: پایش سلامت در فاز اول برای کارکنان ذوب آهن اصفهان و سپس برای کل اعضاء خانواده بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی اجرا می شود.
یزدی زاده همچنین با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه راه اندازی بخش MRI و سنگ شکن گفت: با توجه به این که راه اندازی این پروژه ها هزینه زیادی دارد، لذا از توانایی بخش خصوصی در این امر استفاده شد.
وی با اشاره به این که تا دو ماه آینده این بخش به بهره برداری می رسد، افزود: شهرستان لنجان فاقد امکانات MRI است که به لحاظ درمانی اهمیت ویژه ای دارد و لذا ایجاد این بخش در بیمارستان شهید مطهری بسیار ضروری بود. همچنین مرکز سنگ شکن که هم در این منطقه وجود ندارد به زودی راه اندازی می شود و به خدمات این مرکز درمانی که کل منطقه را پوشش می دهد، اضافه خواهد شد.
رئیس بیمارستان شهید مطهری نیز با اشاره به ای نکه مرکز  پایش سلامت و طب کار با هدف پیش بینی و پیش گیری از امراض و بیماری ها ایجاد شده، افزود: در این مرکز، تست های نوینی نظیر انواع آزمایشات پیش بینی سرطان، تست های ژنتیک، تست های فوق تخصصی ساختار قامت و اشکالات اسکلتی و عضلانی ایجاد شده و یک مرکز فوق تخصصی است که نظیری در استان اصفهان ندارد.
علیرضا آجدانی با اشاره این که این خدمات جهت خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان و مردم منطقه ارائه می شود، افزود: در این مرکز علاوه بر پایش های استاندارد، آزمایش های شخصی سازی شده نیز انجام می شود و بر اساس نتایج این آزمایش ها، نحوه پیگیری به افراد اطلاع رسانی شده و مشاوره های تخصصی لازم ارائه می شود.
رئیس بیمارستان شهید مطهری از بنیاد برکت و به ویژه از شرکت سلامت الکترونیک برکت که در این راه همکاری و تعامل سازنده ای داشت، قدردانی نمود.

 

103

کد خبر: 30274

منبع: روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0